Gå til innhold

Da er jeg blitt sykmeldt, skal jobbe 50%...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

flere i juliklubben som har blitt sykmeldt?

 

Jeg har ganske dårlig samvittighet ovenfor jobben for jeg hadde jo klart å jobbe fullt litt til, men jeg er bare så sliten og bekkenet er vondt og ugreit når dagen er ferdig. Hjemme venter to små barn som jeg ikke har særlig overskudd til stakkars, jeg må ofte ligge på sofaen pga rygg og bekken. Mannen i huset jobber altfor mye om dagen...

 

Sliter i tillegg med søvnen, mye våken pga kramper og doflyging...itillegg til to små som hvertfall våkner en gang i løpet av natten..

 

Føler jeg har gode grunner for sykmelding, men likevel plager samvittigheten meg.

 

Jeg er snart 29 uker

 

Hvorfor er dere sykmeldte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått ned til 70 % - ikke store bekkenplager, men stivner i stillesittende jobb og trenger tid og krefter til å røre litt på kroppen. Trening gir overskudd - vil nok sette pris på det når termindato nærmer seg... - ellers går det jo litt i ett fra storebror blir hentet i barnehage og til jeg slokner i ni-ti-tida på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Eg har vært sjukemeldt 100% siden eg var 7 veker på vei, Eg spydde heile tida, både natt og dag. Kvalmen gav seg litt no i veke 26. Var like dårlig når eg venta dei to første og, så det er ikkje uten grunn dei er 6 og 9 år når minsten kjem til sommeren. Eg er 30 veker på vei no og fortsatt 100% sjukemeldt. Sliter med bekkenet og no, så jobben i barnehagen får vente til eg er ferdig med permisjonen. Me får trøste oss med att det er verdt det og att formen heldigvis er bedre når ungen er ute=) Trur dei på jobben og har det bedre med vikarer som kan jobbe fullt. For meg er dette tredje og siste ungen, alle gode ting er tre=) Lykke til videre med magene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært 100% sykemeldt de siste 8 ukene, og blir det resten av svangerskapet. Er 29 uker i dag. Er sykemeldt pga. MYE kynnere, bekkenløsning og lavt bt. Ikke så morsomt, men må jo ta hensyn til den lille i magen. så da må jobb bare være jobb, jordmoren er redd jeg kommer til å føde for tidlig pga. kynnerne, så blir spennede å se. Kan tenke meg at om jeg hadde jobbet hadde nok fødselen måtte vært stoppet ett par ganger, for kynnerne tar helt av når jeg er for mye i bevegelse. Livmortuppen er begynt å bli myk. Tar en dag av gangen og så får man se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...