Gå til innhold

Eks mann og stemor har røyket/røyker hasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sjokk da jeg hørte det! Skremmer meg veldig! Har ikke så lyst til å ha ungene mine rundt slike folk!

De har jo barn sammen også! Skammelig!

Jeg drikker ikke alkohol engang selv, så dette klarer jeg ikke å akseptere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss gjorde ikke mannen det da han var med deg? Høres underlig ut....!

Utover det er jeg enig med deg. Jeg er vokst opp i et hjem hvor det ble røkt hasj og det unner jeg ikke noen! Og for de som vil sammenligne det med å drikke: man kan ikke det for min far som jeg var hos annenhver helg + ferier er alkoholliker og det var faktisk å foretrekke!

Skrevet

Du kan ikke sette det opp mot hva du selv putter i kroppen. Det går fint an å være en ansvarsfull mor eller far selv om man liker vin eller øl innimellom. Hvis de har røyka mens de har barna ville jeg nok ha reagert kraftig, og ikke levert fra meg barna dit før bv var informert om forholdene og har sjekket det ut..

Skrevet

Du putter ord i munnen på meg... sa ikke noe om at man ikke kan være ansvarsfull far eller mor hvis man drikker alkohol av og til...

Jeg skrev at JEG er avholds, så da reagerer jeg ennå mer på hasj misbruk.

Nei han har funnet en skikkelig "vinner" denne gangen, full av tatoveringer og greier, en skikkelig "blomst" av en dame.... Nå høres jeg skikkelig fordomsfull ut, men det er ungene mine det handler om. De har aldri vært eksponert for noe slikt tidligere.

Og når jeg får høre at de røyker hasj i tillegg blir jeg bekymret!

Skrevet

Hva med å fokusere på omsorgsevnene dere i stedet? Gjør de noe graverende galt i forhold til omsorgen overfor barna, syns du? Hva er i så fall alternativet til å akseptere det? Du kan sende inn bekymringsmelding til barnevernet, og så kan de få en skjennepreken av dem før saken blir henlagt. Evt kan du ringe politiet, så vil hver av dem få et forenklet forelegg på kr 1 500,-.

Skrevet

Røyker de hasj mens ungene dine er der? Jeg er hun som er vokst opp i et slik hjem... Kontakt bv og spør om råd - det er mitt råd!

Skrevet

Jeg har ingen grunn til å tro at de har gjordt det mens de har hatt barna (som heller ikke er ofte i utgangspunktet).

Men reagerer uansett, og kommer til å ta det opp på neste megling.

Barnas far har også lagt på seg veeldig mye, får man ikke økt apetitt av hasj/pot?

Skrevet

Jo, det gjør man. Dessuten er det et en god indikasjon på at de ikke bruker feks amfetamin, og det er jo en god ting :o)

Min mening er at du egentlig ikke har noe med hva de gjør rent bortsett fra det som går ut på oppdragelse og barnas ve og vel. Så lenge de er fornuftige, så er alt bra.

Skrevet

PS: Jeg mener at man legger på seg hvis man spiser mer enn man ellers har gjort. Men det er jo mange grunner til å spise mer. Trivsel kan være en annen.

Skrevet

Men om du sitter i megling og sier at "du har lagt på deg, så da vet jeg at du er narkoman og får ikke ha barna" så kommer du ikke langt...

Hvordan har du forresten fått greie på at de røyker hasj?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...