Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Er jo perfekt vær for å tørke litt tøy ute men er usikker med tanke på asken da..... Hva tenker dere?
prekæs Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jeg tørker ute. Tørket av kulegrillen i går og det fantes ikke støv på den i dag. Derfor hang jeg ut tøy. Noe jeg er glad for pga nedspydd sengetøy, andre gang på 8 dager med omgangssyke hos minsten
lille sprelle Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 tørker aldri ute da pollen setter inn for fullt når det endelig blir tørkevær..... ja vi har allergi i hus.
Gjest sug lut Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Ikke tegn til noe på den hvite snøen, så det går nok greit.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2010 Tusen takk for svar jenter :-) Da er klesvasken hengt ut til tørk i solen :-) Lukta skikkelig svovel her i går kveld men ikkeno i dag....og som du sier Sug Lut: ingen tegn til aske på snøen her heller :-) Og ja, det er faktisk en liten flekk hvit snø i hagen vår fortsatt hehe
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2010 Huff, omganssyken er ikke noe særlig å ha i hus. Her så har vi heldigvis ikke hatt det *bank i bordet* og håper den holder seg langt langt unna :-) Håper minsten blir fort frisk igjen hos dere
Gjest sug lut Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Det er PLENTY hvit snø i min hage.. siden jeg holder på å skuffe den utover, kommer det stadig fram ny, lekker, hvit snø som har ligget under. Er nede i en meters dybde nå, så det hjelper.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Jepp henger ut tøyet i dag også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå