Nå er vi seks:) Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Hver gang jeg har hatt mens siden tvillingene ble født, (5 mnd),har jeg begynt å få så grusomt vondt i hofta dagen før.De vanlige mens smertene er helt borte. Det gjør vondt å gå, kan nesten minne litt om bekkenløsning? Også hadde jeg hofte dysplasi da jeg var liten. Men disse smertene kommer kun dagen før mens og varer i opptil 2 døgn. Noen som har en logisk forklaring til meg? Fatter ikke hva dette er jeg?
Gjest ->>- Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Antar du hadde bekkenløsning under svangerskap, siden du gjenkjenner smerten? Forholdsvis mange opplever et tilbakefall i bekkenproblematikk rundt mens og/eller eggløsning, pga hormonene som frigjøres.
Nå er vi seks:) Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Jeg hadde kun bekkenløsning med første, og det er 3 år siden han ble født. I dag faktisk;) Hm, merkelig at det skulle 2 fødsler til da, også kom det tilbake.. Jaja, det er jo levelig, men veldig slitsomt når man har 4 små her hjemme. Klarer jo så vidt å gå. Men da er det vel ikke noe å gjørre med det da..Æsj;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå