Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bor jeg ikke i de utsatte områdene tror jeg, men er er det noen som har nevnt om dette kan være farlig for gravide? Burde man ikke gå ut uten munnbind liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i de utsatte områdene(vestlandet) å det skal komme ei svær sky her på mandag står det på fremsiden av VG, har ikke hørt noenting om det er farlig for gravide men jeg begynner jo selvsagt å bli litt nervøs:0

Skrevet

jeg har hørt att de som skal føde i mai-juni må kontakte legen pga.dette..

Skrevet

seriøst? var hos jordmor på fredagen, men hun nevnte ingenting..

Skrevet

hjelp!!jaja jeg skal på sv.kontroll på mandag anyways,men håper ikke vulkanen er grunn til bekymring

Skrevet

Hvorfor akkuratt de med termin i mai/ juni egentlig?? Om det er farlig for gravide er det merkelig at det ikke har stått i aviser etc da, siden det er ganske mange gravide rundt om i landet..

Skrevet

Dette gjelder kun for de som har lang reise til sykehuset. Altså pga. flytrafikken er lammet, ikke på grunn av at det er helsefarlig for oss gravide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...