swirly Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Selv bor jeg ikke i de utsatte områdene tror jeg, men er er det noen som har nevnt om dette kan være farlig for gravide? Burde man ikke gå ut uten munnbind liksom?
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Jeg bor i de utsatte områdene(vestlandet) å det skal komme ei svær sky her på mandag står det på fremsiden av VG, har ikke hørt noenting om det er farlig for gravide men jeg begynner jo selvsagt å bli litt nervøs:0
Mamma til lille Angelica<3 Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 jeg har hørt att de som skal føde i mai-juni må kontakte legen pga.dette..
swirly Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 seriøst? var hos jordmor på fredagen, men hun nevnte ingenting..
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 hjelp!!jaja jeg skal på sv.kontroll på mandag anyways,men håper ikke vulkanen er grunn til bekymring
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Hvorfor akkuratt de med termin i mai/ juni egentlig?? Om det er farlig for gravide er det merkelig at det ikke har stått i aviser etc da, siden det er ganske mange gravide rundt om i landet..
liljamin Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Dette gjelder kun for de som har lang reise til sykehuset. Altså pga. flytrafikken er lammet, ikke på grunn av at det er helsefarlig for oss gravide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå