pagoda m/ny spire Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Og sniker med det i køen! Har termin 4 mai... Jeg er ikke så nervøs men fryktelig spent. Håper det ikke tar så lang tid!!! Får induksjon av fødselen pga av tidligere sv.skapsforløp. Det gikk bra men det blir ik tatt noen sjangser denne gang! Var hos kommunal jm tidligere i uka, bare litt moden. Og pga tidligere ks blir det nok satt et ballongkateter i dag. Skal møte på sus om noen timer. Våknet som vanlig av at jeg måtte på do. Og nå ligger jeg her og venter i spenning tenk om det bare går kjempe bra og jeg om timer er blitt mamma i gjenn vel vel
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 åååå så morro!!! Jeg er kjempe misunnlig! Har termin 5 mai. Men for 3 år siden på denne dagen ble jeg satt igang også! Håper det går fortere for deg, for min kom ikke før på 17, men jeg var nesten ikke moden, livmortappen lå bakover og jeg hadde kun 1,5 cm åpning.... Lykke til!!!!!
cathoz Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Masse lykke til;) Det går nok kjempe bra,har selv blitt satt i gang en gang og født en gang etter naturens forløp. Ganske intense rier på igangsettelse så husk å puste godt å samarbeide med kroppen,for jeg fikk panikk og da ble det bare vondere! Vil ikke skremme deg men tror det er greit å forberede seg på at dette blir tøft så du ikke får sjokk som jeg gjorde;) Det er uansett verdt alt når du har gullet ditt i armene;)
pagoda m/ny spire Skrevet 16. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2010 En liten oppdatering: kom inn på føden for igangsettelsen ca kl 7 og nå hall 10 falt ballongkateteret, etter ca en og en halv time! Så da ble vannet tatt! Ligger her med svake rier som kom spontant veldig greit å ha komt så langt. Har og fått klyster for å se om det kan hjelpe samentrekningene så skal jeg skrive mer når det hele er over...
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Så spennende! Du er på sus er du ikke det? Jeg var der i går, mange koselige og flinke folk der inne Lykke til!!
pagoda m/ny spire Skrevet 21. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2010 Etter vannet ble tatt gikk det en time og jeg fikk drypp og gode rier. Jobbet med disse i et par timer, ventet min mann inn hvert øyeblikk da! Fikk lystgass og endelig kom han. Fra da gikk det en time og jenta var født. En rolig og fin fødsel. Dog en kjapp. Sitter igjenn med en go opplevelse og ingen vondter flott jordmor og ingen betenkeligheter med igangsettelse!! Jenta har ikke fått navn enda men hun er selfølgelig nydelig vi koser oss masse og nyter late dager med henne lykke til med deres fødsler
Neni Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Åh...høres bra ut...Jeg skal mest sannsynlig settes i gang i morgen! Så er kjempespent... Gratulerer så mye,håper det går like fort med meg:)
ida87_thea_andrine Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 åååå=)=)=) du er heldig=) Gratulere så mye med tulla=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå