Gå til innhold

Lys i tunnellen!!


MillaLilla

Anbefalte innlegg

Etter to måneder med kvalme og ingen matlyst (men konstant sult) og ekstrem trøtthet og i det hele tatt (kan egentlig ikke klage, for jeg vet det er så mange som har det mye verre enn meg, men det første trimesteret har vist seg å være litt tyngre enn jeg var forberedt på), er nå kvalmen definitivt på tilbakemarsj, matlukt plager meg ikke så mye og i dag fikk jeg til å spise middag! Panert fisk og bakt potet og det var godt!!! (fisk har stått på nei-listen min, og til middag har det vært enten brødskive eller pannekaker i 8 uker. Er litt lei).

Så altså. For meg ser det ut til å stemme at ubehaget hører til første trimester (bank i bordet), og at det blir lettere fremover :) Som en liten oppmuntring til alle dere andre som har hatt det litt tungt i disse ukene!

 

(Er 11+3 i dag, så 2.trimester er veldig veldig nærme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så deilig! Heldig du er.

 

Jeg er like dårlig enda, og er mye plaget av kynnere som gjør at jeg ikke får sove. Men, legen sa det er vanlig når man venter to, og kvalmen vanligvis ikke gir seg før 5 måned med to.. Men, håper han tar feil med meg..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært endel uvel hittils, men er faktisk på bedringens vei jeg også og det er jeg sjele glad for... merker at jeg orker mer og klarer og spise med enn èn munnfull med mat før jeg blir kvalm :)

Er fortsatt veldig trøtt til tider, men man kan jo ikke forlange at alt skal bli bra med en gang... hehe..

Jeg er også 11+3 så da har vi vel termin på ca samme dag da:)

Lykke til videre og håper formen din forblir bra:)

 

Hilsen en som venter i spenning på nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så godt å høre at det er lys i tunnellen! Jeg er sååååå lei av å ikke orke annet enn sofaen på ettermiddagene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært det så dårlig at jeg ikke orker skolen engang. Orker ingenting og vil bare ligge på sofan med datan. Heldigvis har kvalmen gitt seg, men er blitt så utrolig gresen på mat. Når jeg vil ha noe så kan jeg ikke spise noe annet.

Men trudde nu at det skulle bli bedre når kvalmen ga seg, men nei nei, nu har jeg fått forkjølelse, har sikkert reagert på pollen.:( Er så lei den forkjølelsen for jeg vet den varer helt til sommeren..

 

Så her er det ingen motivasjon til noe og heller ingen energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osima: Håper legen din tar feil og at kvalmen gir seg før du har gått 5 måneder! Uansett skal du se tiden går fort og at de hyggeligere etappene av svangerskapet setter inn før du får sukk for deg :)

 

Pittbull: Tenk at vi er akkurat like langt! Så morsomt :) (Og trøttheten min har ikke gitt seg ennå, dessverre, men jeg satser på at den kommer etter!)

 

Og Miessi: Stakkars stakkars deg. De første månedene har jeg også hatt en forkjølelse som ikke har gitt seg, men som nå er nesten borte (sikkert allergi), og det at jeg får til å puste ordentlig igjen har mye å si for at jeg er ved bedre mot. Håper det bedrer seg for deg snart og at motivasjonen og energien venner tilbake før heller enn senere.

 

Mammafugl: Håpet er mitt budskap. Du skal se du snart får øye på lyset du også ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter bare å venter på vidunder kur mot forkjølelsen. Har prøvd mye rart til nu men det virker ikke. Energi er kjempe velkommen hit, men trur faktisk han ikke vet hvor jeg bor.. Det er jo vår nu, og da skal det jo bli lysere dager, men her hos meg er det mørkt enda. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...