♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Lurer kanskje på om noe er i gang her jeg.. akkurat 40 dager igjen til termin.. har kynnere og menssmerter regelmessig.. startet med 15 min i mellom tidligere i kveld, så 10 min og nå 8 min.. Syns ikke de er så vonde da, men de kommer jo hyppigere? Jaja blir spennende å se..
BikkjeBisk Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Du får ringe føden og høre hva de har og si:) Lykke til:)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Takk takk:) Venter til de enten er vondere eller tettere jeg Er så kjett å måtte vekke mann og ringe barnevakt midt på natta hvis det ikke er noe. Best om veslegutt klarer å vente til morran. Aller best om han venter et par uker til, men går nok bra uansett.
Gjest ibla Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 40 dager til termin var jo litt mye, håper det roet seg så han får vokse litt til:) Lykke til uansett!
3 tøffe og 1 prinsesse Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Hvordan går det? Håper den lille har bestemt seg for noen dager ekstra inni magen din... Uansett lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå