Ccathrine Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Linde hmm... Jeg leste automatisk Linda... Hvor har du fått det ifra? Aldri hørt det før. Veldi spesielt synest jeg. Når jeg sier det høyt tenker jeg fransk, vakert og nydelig, altså at det passer på en vakker kvinne:)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Tenkte med en gang etternavn,jeg.. er ikke helt sikker på hva jeg synes om det:S
Solstrålen_ Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Synes det er et vakkert navn som ikke alle har. Må ikke forveksles m Linda,som ikke er like pent etter min mening. Kjenner ei voksen og ei lita jente m navnet linde,så heeeelt uvanlig er det jo ikke :-)
Canari Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Har i det siste fått med meg at det er populert å bytte ut a med e, i navn der vi er vant tl at det skal være a-ending. F.eks. hørte jeg nyss om en jente som heter Mone (ikke Mona). Så hvorfor ikke.
Erle79 Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Har aldri hørt det navnet før, men synes det er kjempefint!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Je synest det er KJEMPEFINT! Vi var faktisk innom det navnet her, men så ble det oppkalling etter min mormor i stedet =)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Synes det var et pent navn. Er både for- og etternavn, men jeg synes ikke det gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå