Gå til innhold

Sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fast fri hver fredag. I dag spurte sjefen meg om jeg kunne bytte dag fordi mange hadde spurt om fri den 14. mai som er en inneklemt dag. Synes det ikke var noe snilt av han. Jeg sa nei. Synes at han skulle fått noen av de som hadde bedt om fri om å måtte jobbe (det endte det med til slutt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spurte. Du svarte. Hva er problemet egentlig? For meg høres det ut som en grei sak

Skrevet

Høres ut som en sjef som prøver å imøtekomme sine ansattes ønsker. Flott det! Det er jo bedre at sjefen prøver alle muligheter enn at ingen får friønskene sine?! Det kunne jo hende det hadde passet for deg å ha fri en annen dag i stedet.

Skrevet

Javel...? Hva er problemet?

Skrevet

Høres ut som en sjef som prøver å imøtekomme sine ansattes ønsker. Flott det! Det er jo bedre at sjefen prøver alle muligheter enn at ingen får friønskene sine?! Det kunne jo hende det hadde passet for deg å ha fri en annen dag i stedet.

Skrevet

Dette var jo kollegialt av deg..Skjønner ikke hva dette hadde med sjefen å gjøre....Det gikk vel heller på om du kanskje kunne være litt kul og bytte dag slik at en som kanskje hadde behov for fri kunne få det hvis de skulle reise bort eller noe.

Tror ikke sjefen din spurte deg for å være slem,ikke sikkert dine kolleger gidder hjelpe deg med fri en annen gang dersom du ikke gidder hjelpe de..Synes du var egoistisk..kunne heller sagt det ikke passet enn¨å beskylde sjefen for å være slem...:( herregud ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...