Gå til innhold

Sv: Blødninger i uke 8


NDli

Anbefalte innlegg

Hei Mirakelbarnet,

Systemet lot meg ikke svare på meldingen din, så måtte lage en ny.

Jeg ville bare si at det slett ikke trenger å være over selv om du blør i uke 8, for det gjorde jeg også (en hel dag med ganske mye blod). Og i går fikk jeg beviset på UL at ei lita "reke" er sprell levende! Riktignok mente de å kunne se spor etter én til, så det er faktisk mulig at jeg mistet en tvilling... Litt trist å tenke på, men desto bedre å få se hjertet slå på den lille som nå er der inne! Jeg hadde jo ingen smerter ifm blødningen, så jeg vet jo ikke om du opplever det samme. Men poenget mitt er i alle fall at svangerskapet trenger ikke være over selv om en blør. Krysser fingre og tær for at du er like heldig - lykke til i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei NDli.

Takk for svaret. har hørt at det er mange som kan blø opp til flere uker i svangerskapet så tidlig. uten at det er noe galt.

så får barer krysse fingrer og tær for at alt er som normalt inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i to omganger rundt uke 7 og så igjen i uke 8.. alt står bare bra til, nå er jeg 12 uker på vei.. leste at så mye som over 20% av alle svangerskap kan være med blødninger i første trimester.. Så ikke fortvil..! Lykke til med din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...