Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 vet ikke.. jeg sliter også meg rygg/bekkenet. bekkenet går greit men ryggen er på trynet når jeg legger meg. så jeg får sambo til og smøre på ICE GEL (fås på apoteket) maserer det litt inn.. utrolig godt og kjenne den jobber inn i ryggen.. og jeg kan sove som en unge igjen.. er blitt helt avhengi av den gelèn.. kan også brukes for;stikk,solbrenthet,ømme og svive muskler.. Bare et tips
Berit*fødeklar* Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg var forrige uke på fødselsamtale på sykehuset med fødselslege ang brukket haleben!(gjort det i mine 2 forrige fødsler..) Hun sa 2 paracet, 4 ganger daglig ! helt ufarlig og go smertelindring frem imot fødsel! (sliter litt fordi ungen har begynt å presse på detta halebenet) Min svigerinne er jordmor og sier det samme...så regner med det er heeelt ufarlig! Jeg for min del har fortsatt ikke tatt det...men det er nå bare meg... Lykke til:)
3 tøffe og 1 prinsesse Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 jeg har tatt 2 paracet totalt under hele svangerskapet (37+3) og jordmor skriver opp alt av medikament som jeg har tatt også paracet så jeg vet ikke. Trodde ikke paracet er en så stor synder men noe er det sikkert.
fresh Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 paracet er greit!! Jeg tok det hver dag i to uker fordi jeg våknet opp med utrolig hodepine. Jordmor sa det var greit, men burde prøve å ikke ta hver dag... Hodepinen om morgenen forsvant etterhvert, heldigvis
Gjest Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 jeg bruker paracet daglig for å i det hele tatt kunne bevege meg jeg, så det er nok trygt. Fikk i tillegg skrevet ut en resept på pinex forte som jeg kunne da ta de dagene det er for ille. Sliter med en låsning i bekkenet jeg da som ikke vil slippe taket. Hold deg til paracetamolholdige preparater så er det greit, men som de sier her. Om du kan og orker, så gjerne med måte. selv om preparatene i og for seg er trygge, så må leveren rense de uansett oooooog på sikt kan de rett og slett gi hodepine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå