♥ McQueen♥ Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Har termin torsdag 13. mai. Når er min siste dag på jobb?? Onsdag 21 eller torsdag 22??
Magandang anak ko Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Det står på papirene du har fått fra NAV. (papirene om innvilget permisjon)
♥ McQueen♥ Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 Ikke fått noen papirer derfra enda... Får lønn fra arbeidsgiver gjennom hele permisjonen.
Magandang anak ko Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Da ville jeg ringt NAV å spurt dem om å regne det ut for deg.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Skal jo være 3 uker før termin, og så vidt jeg regnet ut, er den siste arbeidsdagen din 21 april..
♥ McQueen♥ Skrevet 15. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2010 Ok. Takk fro svar. Men det er jo 3 uker før, så onsdag er vel rett??
Fikk maibaby06 Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Kommer også til 21 april som siste arbeidsdag:)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Permisjonen starter 15 arbeidsdager før termin.. (Vet ikke hvilken dag det blir men, orker ikke telle )
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 3 uker av permisjonen må tas før babyen blir født, og har man hatt mindre enn det faller mellomlegget bort. Mener det er 3 mnd man kan ta ut før fødsel om man ønsker der. Uansett hvem som skal betale deg penger i permisjonstiden, så skal du sende søknad til nav, der oppgir du første permisjonsdag og nav regner da ut hvor lenge permisjonen din varer ut fra dekningsgrad og om du har ferie i perioden etc. Tror ddu først får det brevet etter at du har født og således vet hvilken dag barnet kom på. Om du tar ut 3 uker før er din siste dag på jobb onsdag 21, men blir barnet da født før termin 13. mai, så mister du det anntall dager du føder for tidlig. Du kan selvfølgelig velge og jobbe lenger, men da står du i fare for og miste flere dager. Om det i ettertid viser seg at babyen først kommer to uker på overtid så har man jo på den annen side allerede brukt og 5 permisjonsuker når babyen blir født og har således mindre tid sammen med babyen. Men uansett hva du velger, så er dette noe du bestemmer, men skjefean skal vel ha et visst anntall dager/ uker forvarsell tror jeg, men er ikke sikker på hvor mye det er.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 Du jobber vel da til og med 21.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå