Gå til innhold

Magevondt, erfaringer?


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

Har hatt så vondt i magen i dag. Akkurat som om jeg har løpt og fått hold eller "sting" i siden, bare at det ikke går over.. Sprer seg også ut i hele magen.. Blir så beskymret, men er kanskje bare støl i magen? Men har ikke trent eller noe.. Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt liknende opplevelser som det du beskriver. Jordmora sier det er musklene som tøyer seg når magen vokser. Føles veldig ubehagelig, nesten som om jeg skal sprekke på sidene. Har ikke fått så veldig stor mage enda, så det føles litt merkelig. Men om det ikke går over bør du nok kontakte lege eller jordmor for sikkerhets skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kynnere, falske rier. For å være sikker kan du sitte ned og slappe av, hvis det stopper er det nok kynnere, det kan hjelpe å ta et varmt bad;) Jeg har nettopp fått kynnere elv, de er ubehagelige og kjennes som hold, og magen blir hard. Det er ikke farlig, men bare enda en rar ting;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har akkurat d samme. Kjennes akkurat som hold, som du sier og kan spre seg ut i hele magen og gjøre VIRKELIG vondt. Det er nok ikke kynnere, for jeg har d i tillegg og d føles helt annerledes. Beskrev smertene til lege og hun sa at d var ting som strakk på seg og at d var helt normalt.

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...