MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 ved forrige graviditet brukte jeg ingefær tabletter mot kvalme, men kan såvidt erindre noe jeg leste om at dette er skadelig for fosteret.. Er det noen som vet noe om dette!! eller er det ufarlig å ta det?
Gjest Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Det er trygt. Fikk det anbefalt av jordmor:) Ikke sikkert du får effekt med sååå verdt det om det hjelper:)
2010 Mammaen Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Tror det er helt ok å ta, men for meg hjalp det ikke. Ble ikke mindre kvalm, men fikk mye halsbrann i tillegg pga den forferdelige smaken. Men hva forsøker man ikke..?
Julie_82 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Ingefær er helt naturlig. Jeg maulet det forrige gang, 2-3 tabletter hver morgen, deretter 1 tablett annenhver time. Mistenker at jeg er gravid igjen, og tok 3 tabletter i dag tidlig, og det hjalp. Liker ikke den fæle smaken da, og det er det største problemet, for det byr meg imot å svelge noe som smaker vondt når jeg allerede er kjempekvalm.... Men de fungerer helt utmerket når jeg får dem i meg:)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Min lege sa nei da jeg spurte om å benytte dette ved forrige graviditet. SIkkert veldig forsiktig, men jeg tok det ikke pga hans anbefaling. Har du prøvd Sea band?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Apoteket her sier at man IKKE skal ta det, så jeg droppet det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå