Gå til innhold

Kom igjen jenter - brainstorming på navn til grafisk designfirma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekko (eller ecco creations om det skal være "internasjonalt" navn)

Som i betydning at produkt du produserer vises igjen og kjennes igjen gang etter gang etter gang, og hjelper kundene gang etter gang etter gang....

Tja, nei jeg vett ikke helt. Ikke så kreativ sent på kvelden *gjesp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ecco er jo et skomerke da, men det var faktisk en god idé:-D

Ekko (ko-ko-ko-ko-koooo) :-p

Skrevet

liMONAde va knall synes jeg!!!

...men om du er mac bruker er jo iMoNa også fengende!!! Heia MAC! =o)

Skrevet

iMona er bra (hvorfor stor N? :-O) !! Den liker jeg;-)

Liker egentlig liMONAde også, blir litt småmaccete, hehehe:-D

JEG ELSKER MAC!

Er så grinete at jeg ønsker meg en til, da den jeg har nå brukes til hverdags og skole. "MÅ" jo ha en jobbemac:-D

Kanskje jeg rett og slett skal kalle meg

NERD

Skrevet

Stor N for det såg festlig ut...hehe

Selvsagt må du ha en Mac til!! =o) en gang mac alltid mac! ;o) jeg er gift med en nerd som attpåtil jobber med mac, og jeg er ihuga fan! =o) vi har intet mindre enn 4 i heimen...

Skrevet

Ååååååhh misunnelig:-O Jeg har egentlig lyst på en MacBookPro men så tenker jeg at det er jo gjerne litt mer luddi å kjøpe iMac:-O

liMONAde......:-D

Skrevet

Sitter med MacBookPro nå, den er bare lekker! ;o)

Skrevet

Å jaaa, jeg stemmer for liMONAde!! Stilig navn. Kan jeg få jobb?? hehe...

Skrevet

Haha ÅH JADA:-D Bare kom:-D

Men du, siden du har en nerd i hus - har du peiling på hvorfor .nu er så mye dyrere enn f.eks. .com?

Skrevet

En helt ærlig mening:

Jeg syns det blir litt småharry og useriøst å spille for mye på navnet ditt i navnet på firmaet. Ville heller hatt et navn som sier noe om hva du kan tilby kunden.

Basic design og navn i den gata liker jeg! Men når det er sagt så er jeg ikke kjempekreativ... =)

Skrevet

Jeg MÅ ikke ha navnet mitt i firmanavnet altså;-) Det var bare kommet flest sånne forslag:-)

Skrevet

Kapabel: Det likte jeg hvertfall! =)

Skrevet

Jeg spør litt til jeg;-) Syns dette er vanskelig, navnet på være "perfekt" ;-)

Skrevet

Han sier det er fordi det er mye større restriksjoner på hvem som får bruke .no For at det ikke skal være like enkelt å lage seg en adresse som muligens burde tilhøre noen andre...skjønte du det? Altså, hvis jeg nå hadde vært ute etter å lage krøll for deg kunne jeg laga ei adresse som hette limonade.no..større sansynlighet at eventuelle kunder leter etter deg på denne adressa sant? .com stiller ikke like strenge krav til sånne ting.

Lykke til! =o)

Skrevet

Neeei skrev jeg .no? Man må jo være registrert som firma allerede for å få .no og det var opptatt:-) Mente i så fall .nu. Det var det jeg reagerte på, kostet over 500,- for å få .nu. Med .com er det jo mye billigere.

Skrevet

Åååja...jeg som var kjapp å lese.. nei da visste han ikke.. Han er ingeniør, og jobber veeeldig lite med webdomene. Sorry, får håpe du finner utav det! ;o)

Skrevet

Takk:-) Har fortsatt ikke bestemt meg for navn da, vil jo helst ha et navn som er såpass unikt at det faktisk er ledig med .no, men jeg liker veldig godt limonade og ser for meg en logo på det. Bør helst ha det klart til tirsdag liksom:-s

Skrevet

Ja skjønner...ikke lett å bestemme seg for sånt, det skal være ditt "ansikt" utad. Gå inn på ellemelle.no å smugtitt litt der, synes de har virkelig fått til et bra konsept.

Skrevet

Tusen takk for tips, skal ta en titt der!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...