Monajenten Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg vil fremstille meg selv både som kreativ, sprudlende og leken, men også som strukturert og profesjonell. Kom igjen - gi meg alt dere tenker på:-)
Monajenten Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 Monas Mac<3 Guri så avhengig jeg er av mac´en min:-) Jeg har kjøpt et domene og kalt meg for Harmonisk for det er veldig meg, jeg sier alltid at noe er "monisk" om noe er meg, så det passer bra:-) Men vet ikke helt om det passer for grafisk designfirma.
hurra1234 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Hvilke bransjer vil du jobbe med? Det kan jo være en ide å gjøre navnet attraktivt for de folka du helst vil jobbe med. "Gresshoppe design" funker ikke for maritim bransje og tyngre b2b bransjer - om du skjønner
Monajenten Skrevet 15. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2010 Hei! Jeg vil jobbe med masse egentlig, hehe:-) Jeg elsker pakningsdesign, bokdesign, magasin, plakater, logoer, merkantile trykksaker o.l. :-)
Monajenten Skrevet 15. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2010 Var visst ikke mange kreative folk her i dag:-O
Gjest Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Jeg synes Spetakkel er et genialt kult nick og merke og
Monajenten Skrevet 15. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2010 Spetakkel er kult (og Spetakkel er kul:-D) men det er jo også et band da:-S Kanskje litt negativt i og med at de også er fra Bergen?
Gjest Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Jeg synes ikke du burde velge noe alt for kreativt men noe som gjør det lett å huske firmaet og kanskje som knytter det til deg. Men det er min ingeniør-mening da, og passer kanskje ikke på et designfirma.
hurra1234 Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 Jeg er enig i at det ikke må være for kreativt navn. Du kan heller gjøre kreative arbeid. Hvis navnet og profilen din er litt mer seriøs og generell åpner du det mer for mange ulike kunder. Du kan heller f.eks vise frem kreativiteten din med arbeidseksempler. Ikke feil om ordet "desgin" er i navnet dersom du enda ikke er kjent på markedet. Så kan du evt fase det ut når du senere blir mer kjent i miljøet.
wirre;o) Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 Kreativt kompani DecoDesign GlaDecoGraf Grafomonaiske
Espoir Skrevet 16. april 2010 #16 Skrevet 16. april 2010 Krusedull var bra! Bedre enn det jeg hadde tenkt å foreslå, nemlig CROQUIS (fransk ord for tegning). Det er fint med norske navn.
Rampongi Skrevet 16. april 2010 #17 Skrevet 16. april 2010 den moniske streken StrekMona den harme streken den harmoniske strek sprudlestreken strek og harmoni harmona HarMonas strekerier Pling Moniska TegneMona
Monajenten Skrevet 16. april 2010 Forfatter #20 Skrevet 16. april 2010 Herlig, dere er genialt kreative!! Denne tråden skal jeg lage, masse gode forslag:-) Jeg er helt enig i at navnet ikke bør være for kreativt, men jeg vil ikke at det skal være FOR seriøst heller hvis dere skjønner. Samtidig ønsker jeg jo å nå "alle" type kundegrupper, så det må jo være et allment navn. IKKE LETT! liMONAde var jo genialt da:-p
Gjest Skrevet 16. april 2010 #22 Skrevet 16. april 2010 MG Design Cre-8 Fantasi Alfakrøll Fargespill Regnbuen True Colors Nyanse Spekter
Monajenten Skrevet 17. april 2010 Forfatter #24 Skrevet 17. april 2010 Dytter denne jeg, kanskje det er flere kreative sjeler her en lørdagskveld:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå