*Stinemor* Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Forslag? :-) tenkte å handle inn, og ha stående i kjøleskapet/kjøkkenskapet.
Gjøkeredet③ Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Huf, du sier noe der.. Jeg kasta opp forrige fødsel, så tenker liksom ikke helt på mat denne gangen.. Men har enegidrikkene på plass i kjøleskapet, så får vi heller stoppe på vei til sykehuset:o)
kolla Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 jeg laget meg "koma-blanding" til forrige fødsel: rosiner, hakkede mandler, sjokoladebiter og hakkede nøtter blandet sammen. Genialt for å få i seg næring fort !
Tullball Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Jeg tenker å sette noen bokser med hermetisert frukt i kjøleskapet som jeg kan ta med. Masse sukker, ganske friskt og godt når det har stått kaldt. Jeg skal føde i juni...
bullebull&gullegull Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Mora mi trykte i meg druesukkertabletter under fødselen. orket ikke tanken på mat og drakk litervis. Gikk veldig greit å knaske i seg en tablett mellom riene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå