mjhanse Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Visste ikke om jeg turde å ha troen i går siden riene var uregelmessige og ikke kom så ofte, men plutselig så var det ca 5 min mellom hver og vi fikk beskjed på føden at da skulle vi bare komme inn når vi var klare. Den første rien kom i 11 tiden på formiddagen, dro på sykehuset i 17 tiden. Ble sjekket og hadde da bare 3 cm åpning, men mormunnen var papirtynn så de ville sette noen nåler og klyster for å se hva som skjedde. Gikk inn på fødestuen og 2 timer senere var gullet ute. Fikk akupunktur som virkelig har effekt, satt litt i badekar og de siste riene brukte jeg litt lystgass. Hadde pressrier i 9 minutter (3stk) før han var ute. Når pressriene kom hylte jeg NEI jeg vil ikke!!! Og må si jeg aldri har kjent maken til følelse. Kan ikke påstå det var godt.. Men når jeg tenker på fødselen i dag så tenker jeg at den gikk helt fantastisk flott og så fort da gitt. Presset nedentil blir i grunn helt glemt med en gang babyen kommer ut med hodet og det ikke er lenge før resten av kroppen er ute. Han er SÅ fantastisk!!!! Det er helt utrolig! Liam veide 4070 gram og var 50 cm lang. Ønsker alle dere andre fødeklare masse lykke til!!!
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Gratulerer så masse! Deilig å være ferdig;D
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Gratulerer så mye! Hadde kun 3 pressrier sist, jeg også(
2010 Mammaen Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Grattis! Høres ut som en rask og grei fødsel :-) Når hadde du termin og når kom han?
bolla piggsvin Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 heldigen:) gratulerer så mye...mine rier er ikke ekte:S hadde 5 min mellom i går i flere timer og di varte i over 1 min men neida:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå