Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på på fjerde kvelden no, uten stopp nesten. Termin om to uker.

Videoannonse
Annonse
Gjest lamama
Skrevet

Hei! Eg har hatt kynnarar/maserier sidan før jul, på alle døgnets tider....har termin om 2 veker eg og.

Håper virkelig all denne "aktiviteten" fører til en kort og grei fødsel :-)

Lyke til!

Skrevet

Første gang hadde jeg maserier i 2 døgn før fødsel. Fødselen var da i 3 timer. Andre gang hadde jeg maserier i 7 dager før, og fødselen varte i 1 time.:) Maserier regner jeg som rier dagen og natta igjennom hvær dag, men overkommelige, ikke så vonde som under fødsel! men selfølgelig veldig hemmende for nattesøvnen;) Lykke til!

Skrevet

Har vel hatt mens murringer i 2 uker no. Merker jeg sover dårligere på natten også nå.

Skrevet

Takk for alle svar. Kan vel regne med doen uker da altså. Håpet det nærmet seg jeg:-)

Skrevet

Jeg vet ikke helt definisjonen paa maserier, men antar du mener kynnere som kommer ganske regelmessig, gjoer vondt og ikke stopper opp med de vanlige triksene.

Slik har jeg hatt det i to dager naa. Regner med jeg maa gaa noen uker, siden termin ikke er foer begynnelsen av mai. Haaper i alle fall det gjoer litt jobb, slik at foedselen ikke tar flere doegn i tillegg :)

Skrevet

Er vel på tredje uka nå... hadde termin for 2 dager siden. Å ja, jeg lar meg lure hver kveld/natt. *sukk*

Skrevet

Hehe, jeg er motsatt av alle andre og leser grådig dette innlegget på jakt etter at folk går i ukesvis med maserier :D

Har hatt maserier i 3-4 dager nå, termin til torsdag - men planlagt ks på mandag og vil IKKE i fødsel før det da kroppen min ikke kan føde setebarnet mitt :)

Så nå ble jeg beroliget!

Skrevet

Har hatt det i en uke nå.. Sist hadde jeg maserier i to uker før vannet gikk! Håper jeg slipper unna litt kjappere denne gangen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...