Gå til innhold

Hvor mange grader har dere inne på stuen hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nysgjerrig...og prøver å spare strøm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 grader på kjøkkenet, ligger like ved stua, så tror ikke det er mange gradene i forskjell:)

Skrevet

19-20 grader! Blir det mere så klarer jeg ikke å gjøre så mye.

Skrevet

Ca 20 grader om morgonen, i går ettermiddag var det 26. Sikkert litt mindre i dag, sidan det ikkje har vore like mykje sol. "Gleder meg" til sommaren.

Har ikkje på varme.

Skrevet

Oi, vi har bare 17-18 vi. Kanskje derfor folk alltid fryser når de er hos oss? Om sommeren kan det bli varmere, opp mot 27-28.

Skrevet

Varmepumpa står på 22grader i stua vår, så varierer det jo litt når det plutselig er masse sol i vinduene nå om dagene. kunne gjerne hatt 23-24grader.. med det blir litt sånn luksus-kjipt å bruke masse penger på ekstra strøm.. så vi fyrer litt med ved i tillegg på vinteren..

Skrevet

varmepumpa står på 23 grader nå..

Skrevet

23 kjøkkenet

23-24 i stua (noen ganger 29-30 når sola steker inn)

23 på badet

16-17 soverom

Skrevet

24 når samboeren styrer gradene på ovnen, 18 når jeg skrur ned. Så skrur han opp når jeg ikke ser, og omvendt. Og sånn går no dagan....

Skrevet

19 står termostaten på.

Skrevet

20 grader på stua, varmekabler på gulvet.

Ovnen på kjøkkenet står på 20 grader den også.

I think i know you my:)

Skrevet

21-23 gr her :o)

Skrevet

Minst 24 grader. Liker godt 25 også.

Skrevet

20 grader om morgenen, så gjør solen sitt om dagen.

"leieboerne" har 24-25 grader, gleder meg til de flytter. Vo vil komme til å spare masse penger på strøm da.

Skrevet

Mellom 19 og 22 grader.

Ligger vel for det meste rundt 20.

Bruker varmepumpe og ved. Om morgnen er det litt kaldere (kanskje 18) og deretter varierer det selvsagt i fht fyringen med ved.

Skrevet

Har varmpepumpa stilt inn på 24 grader. Det har vel vært 2-4 plussgrader ute hos oss de siste dagene. Har slått av varmekablene i stua, da, så 24 grader må jeg ha for ikke å fryse ihjel (er uforbederlig frossenpinn) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...