Gå til innhold

Finkjole til liten jente og stor jente :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i både konfirmasjon, dåp, 60 årsdag osv i løpet av ganske kort tid nå. Guttene er i boks med hver sin dress (enkelt med dem sånn sett), men da jeg skulle lete etter kjole til vesla og meg selv i dag fikk jeg jobb. Saumfarte et helt senter av butikker og nada! (altså alle de store merkene alla Cubus, H&M osv og et par dyrere som Exit, Obaibi (eller hva den nå heter)) De hadde litt lette vår/sommerkjoler, sånn hverdagskjoler, men ikke finkjoler. Unntaket var en butikk for voksne der de hadde en del, men der kostet den billigste kjolen sånn ca 1100kr, og det betaler jeg ikke for en kjole...

Noen som har tips til noen butikker, evt på nett med rask leveringstid, som har finkjoler inne nå? Og hvilken type kjole burde jeg velge? Jeg er høy og har timeglassfigur, men er fortsatt litt kvapsete og et par kilo for mye etter sist fødsel. Altså ligger i øvre del av normalvekt. Er så dårlig på å finne kjoler som sitter pent på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ut denne siden ninnisbarn.no fått kjempe god servis der. Er ikke alt de har bilde av på nettsiden, men skriv hva du er på jakt etter så sender hun bilder av ting som kan passe. Har også til voksne der

Skrevet

Åååå... den var veldig søt da! :-) Men, jeg synes over 600 kr (som det blir med frakt) er litt vel mye å betale for en kjole til en baby. Kanskje jeg skulle prøve å sy en lignende? Hmmm....

Skrevet

De hadde mye fint der ja :-) Fant ikke noe jeg falt helt for til vesla, men guri så mye fint til hadde til litt større jenter. Skal absolutt lagre denne siden!

Skrevet

Har ikke helt valuta-kursen inne. Hva er 28 punk i NOK? Om det er under 200 kr slipper en i hvertfall toll :-)

Skrevet

Hva med Tommeliten på Lagunen? Der har de jo mye sånn penkjoler.

Eller rett og slett en bunad? 360 kr for Name-it bunad med skjorte og alt:)

Skrevet

Har ikke lyst på festdrakt til henne, hun skal få en bunad (familiearvestykke) når hun blir litt større, så det får holde. Er visst litt gniten på fintøyet jeg, hehe... Tommeliten har jeg aldri hørt om før, men kan sjekke der på neste bytur, takk for tips :-)

Skrevet

Kjipen, blir litt i overkant av 250,- Kan jo hende dem sender som gave da :-)

Skrevet

Jeg har sett på en utrolig fin kjole på Reflex. Fant ikke bilde av den, men den er uten ermer, hvit og lys rosa. Kjempefin. Tror ikke den kostet mer enn 250-300kr. Jeg skal i allefall kjøpe den til snuppa på 7,5mnd når jeg får lønn :)

Skrevet

Hva str trenger jenta di?

Skrevet

Var du på kappahl?

De fikk inn vintage kolleksjonen sin sist uke, masse fint :)

Du kan kikke på kappahl.no (tror jeg)

Skrevet

dytter, hvilken str bruker jenta di?

Skrevet

Hei :-) Hun bruker str 74 nå, men regner med hun går opp i str 80 snart.

Ser de kjolene jeg får forklart og vist linker til er veldig skjønne, men jeg er egentlig ute etter noe som er litt mer...pyntet...? Som silkeaktig med litt dill på, altså fin-finkjole. Gjerne litt mørk lilla eller noe sånt. Er likevel veldig glad for alle tips, for er jo greit med kjoler til annet bruk også :-)

Skrevet

Fy søren så mye nydelig de hadde her! Kommer nok til å bestille en del herifra ja :-)

Skrevet

Er ikke helt min stil med disse veldig nostalgiske og blomstrete klærne, men takk for tips likevel :-) Så at de var der, men er ikke helt dette jeg er ute etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...