06.06.10 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Er det noen som har født på Lillehammer sykehus før eller skal føde der?Hvordan er jordmødrene der?Er de hyggelige?
Jada-har fire små Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Har ikke født der før, men skal føde der, så er like spent som deg:) Søstra mi har fått tre barn der og hun har aldri klaget, så regner med de er veldig hyggelige. De fleste jordmødre er heldigvis det. Lykke til da=)!
mamma til gutta boys! Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg fødte her på Lillehammer for 4 år siden og jeg har ikke noe negativt og si om dem.. Ser frem til å føde her en gang til De fleste var veldig hyggelige og hjelpsomme
06.06.10 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 Tusen takk for svar:) Jeg er veldig spent på alt med fødselen siden jeg er førstegangs fødende... Jeg har ennå ikke vært på Lillehammer sykehus så jeg må vel ringe dem å få en omvisning. Begynner å se frem til fødselen og få treffe lille jenta i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå