Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Min gjør det veldig ofte. Har en jobb hvor det i perioder er veldig mye å gjøre. Men akkurat nå er jeg så ufattelig lei...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Ja omtrent hver uke Idag må han jobbe frem til imorgen. Altså døgnvakt. Er også drittlei overtidsarbeidet og at han må være borte på nettene. Mens jeg kan aldri jobbe noe mer enn vanlig arbeidsuke. Ikke at jeg ønsker det, men jobben hans går først, så det hadde aldri klaffet riktig.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Nei, det gjør han ikke. Det hender jo, men da er det planlagt.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Omtrent hver dag. Er sjelden hjemme før 18-18.30. Er jo ikke så lenge, men får jo ikke så mye tid sammen med barnet sitt. Liker det ikke helt jeg heller, kunne tenkt meg å lage middag til vanlig tid, og at vi spiste den sammen alle 3. Nå blir det til at jeg lager middag til barnet vårt tidligere på ettermiddagen, og ny middag til oss som vi spiser når barnet vårt får kveldsmat, sånn at vi hvertfall får et måltid sammen.
Ugl@ Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Ja, og vet hvordan det følels å være lei av det også....men men...noen ganger må det til pga disse peeeengaaaaa....jaja.....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 I perioder, han har en jobb med høysesong på vår og forsommer så da jobber han mye.. Heldigvis har jeg en jobb med høysesong på høsten og mot jul, så da jobber jeg mye overtid. Hadde kræsjet fullstendig om vi hadde jobbet i samme bransje
brooklyn Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Han har 10-11 timersdager hver dag, men begynner arbeidsdagene kl 06 slik at han kan gå halv fem-fem, og få litt tid sammen med guttene om ettermiddagene. Han har enda ikke levert dem i bhg etter han begynte i nye jobben for et år siden, men det kan fungert greit likevel. Han er en trøtting kl 0515 om morgenen, men heller det enn at han ikke får se guttene om ettermiddagen:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Nei, eller dvs. han tar med jobb hjem og jobber etter at dattera vår har lagt seg. Det samme gjør jeg, jeg jobber nok mer enn ham vanligvis. Men begge kommer som regel hjem fra jobb til middag. I perioden hender det vi avtaler at vi kan ha en fast langdag hver på jobb, det funker bra.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Bare utro menn som jobber mye "overtid".. Mohahaaaaa
AO3 Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Ja, det blir ganske ofte... Han jobber vakter, og selv om han er bakvakt og da egentlig skal være hjemme, er det ganske ofte han må rykke ut, så det blir endel overtid. Det er kanskje verre når det er slik som hos deg, at det går i perioder hvor det blir veldig mye på en gang. Her er det mer jevnt fordelt utover året, så det blir ikke fem dager i uka, heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå