Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Fikk melding på facebook i sta: hei hei=) er du ilag med *** **** *******? hvis du er d så ville jeg du skulle vite at han driver å skriver til meg at han savner meg å tenker på meg nesten hele tiden, å vi har bare skrevet noen få ganger på facebook. det er ikke meningen å ødelegge noe men hadde jeg vært deg ville jeg foretrukket å vite om slikt. Jeg sa ifra til han idag for siste gang at han må slutte å flørte, hvis ikke kan vi ikke ha kontakt mer å at hvis jeg var dama hans ville jeg blitt sint å såret. som jeg sa; det er ikke meningen å ødelegge noe, er bare så dumt hvis han driver å flørter med andre :/ Hva i huleste skal man tro nå da.. vært sammen i ca 1 år nå, opplevd tap av barn sammen. Riingte han med en gang og sa han fikk komme hjen, jeg trengte å prate med han ang. en melding jeg hadde fått av denne dama, han virket noe overrasket/sjokkert :-/ forstår ikke helt hvorfor :-/ Trodde jeg enderlig hadde møtt en som ikke kan finne på å være utro, da han selv har opplevd utroskap.. Har selv vært i 2 forhold hvor mennene har vært utro mot meg.. Er fysisk kvalm, redd for at jeg nok en gang skal sitte igjen, såret og skuffa :-/
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Han sa jeg kunne se det han har skrevet til henne på facebook, fikk bare værre følelse da! Noe utdrag: Jeg savner deg til tider. Tenker mye på deg. Pga at jeg har fått meg dame, så har jeg mistet mange venninner, men viktigst er at jeg ikke mister deg. osv :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 er dette en eks av ham eller en veldig god venninne? Uansett, han er ute i farlig territorium spør du meg... Det virker jo som om hun jenta har vettet i behold da, og føler seg utilpass.
Gjest Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg ville i hvert fall ventet med barn og latt ham jobbe litt for tiliten først.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 De flørtet/hadde noe på gang, før han møtte meg... Ja, jenta kan man ikke si stort på, hun virker reel.. kan være værre med samboeren min :-( HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Fysj! Faen for en DUST! Har opplevd noe lignende! når jeg fant det ut, så kuttet han kontaktne med henne tvert! Jeg er mye sjalu, og får ond følelse hver gang han drikker og koser seg! UANSETT! sånt gjør man bare ikke mot damen sin! Spurte du hvorfor han gjorde det? og hvorden du følte det? han burde jo skjønne selv at det ikke fungerer sånt, SPESIELT siden du har opplevd utroskap før! Forbaskade tulling! Men snill dame som ga beskjed!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Ja, det har jeg allerede bestemt meg for nå, om det er at han har flørtet eller ikke, så blir prøvingen på barn satt på vent for en god stund :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Han er med en kamerat og gjør noe jobb nå. så ringte han og ba han komme hjem så fort han hadde mulighet, som jeg sa, vi må prate om dette, og om det finnes noe bevis på at han har flørtet med henne, så er vi nok over for min sin del.. Elsker han jo, men nekter å sette meg i en posisjon, hvor han kan finne på å gjøre slikt :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Uansett hvordan det vendes og vris på: Kunne du tenke deg å sitte i armkroken hans, og samtidig lure på om han nå tenker på denne jenta? Kunne du tenke deg å leve sammen med han, når han tydelig savner en annen? Høres ikke ut som at han har slått seg helt til ro med deg, siden har tydeligvis har behov for å la den andre dama vite at han tenker på henne og savner henne. Hva hvis hun hadde svart tilbake at hun også savnet han, og om de kunne møtes? Hva ville skjedd da? Jeg synes han har vært utro mot deg, følelsesmessig. Har vært borti det samme selv, og skal si deg at det var på hue og ræva ut med den fyren tvert. Han fikk jo meg til å føle at jeg var det nestbeste, siden han hadde "behov" for å la andre jenter vite at han tenkte på dem. er det normalt at noen som er i et forhold skriver til noen av det motsatte slike ting? JA, hvis man egenltig gir faen i kjæresten, OG har lyst å putte kuken en annen plass! (evt. spre beina for noen andre)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 åh! trodde du hadde snakket med han jeg, siden du hadde fått noen utdrag! må få høre oppdateringen!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Ja, utrolig ok dame som sa det til deg! Sånne trenger vi flere av! Hun følte tydligvis at han prøvde seg på noe siden hun ga beskjed til deg, så det er jo noe der. Eksen min holdt også på sånn med ei dame. Jeg tror aldri det ble noe av det, men man skal jo ikke ha lyst på andre når man allerede er i et forhold. Hvis jeg var deg så tror jeg kanskje jeg ville ha vurdert om jeg hadde villet fortsette, for uten tillit har man ingentlig. Og en så illojal fyr er ikke mye å samle på. Hvor mange andre har han skrevet til før denne jenta ga deg beskjed. Du vet at for hver rotte du ser så er det hundre du ikke ser...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Var jo svært hyggelig av den jenta å gi beskjed til deg. Uansett, forstår godt at du er såret, men han har vel ikke nødvendigvis gått _for_ langt over streken...?? Håper han legger seg paddeflat og lover aldri å gjøre noe slikt igjen. Off, nei, kjip situasjon, LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #13 Skrevet 15. april 2010 *MOTSATTE KJØNN skulle det stå på sluttn..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #14 Skrevet 15. april 2010 Det kan jo hende det ikke er så ille som jeg automatisk tenker, har lett for å slå ut hoggtenner og klør, så fort noe slikt skjer.. Men forklare seg, det skal han, og heldigvis for meg, så er han verdens verste løyner! Ser alltid i taket og sier "ummmm" mellom hver setning når han lyver.. Han er følelses messig også, så om det hele er en feil så regner jeg med at det vil komme fortvilte tårer hos han.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #16 Skrevet 15. april 2010 Siden dere ennå ikke har fått barn; IKKE prøv å få det heller..Tror du kommer til å angre noe grusomt over valg av barnefar i ettertid.. Skal love deg at det ikke er mange som "sier i fra", slik som du var så heldig å oppleve med denne jenta som sa hva han skriver bak ryggen din. Så hvem vet hvor mange andre han "tenker" også på? Som regel er det bare toppen av isfjellet som kommer frem, og typen din vil garantert prøve å bortforklare seg.. For all del; IKKE la han bagatellisere dette..Og ikke la han få det overtaket på deg at han får deg til å føle at det er DU som overreagerer og er sykelig sjalu. Skulle ønske noen kunne ha sagt dette til meg for ett år siden, og skulle ønske jeg tok til vett for ett år siden.. Nå er jeg alenemor. Har barn med han som jeg planla å få det med, vi var jo rene drømmeparet, og begge vi to hadde problemer med utroskap fra forrige forhold. Lite hjalp det.. Da jeg var på slutten av svangerskapet fant jeg ut at han hadde prøvd seg på flere jenter, de gangene han dro på fest uten meg. Fant også ut at han hadde løyet noe ekstremt mye i denne perioden. Ikke bare store løgner, men også mange små bagateller som jeg den dag i dag ennå i ser poenget i å lyve om.. Han kjærba på sine knær om å ordne opp, og lovte gull og grønne skoger (som han allerede hadde gjort flere ganger før). Da barnet vårt (som nå er 2 mnd bare), var født, ga jeg han en ny sjanse for barnet sin skyld. Tok 14 dager før han beviste at han ikke kunne forandre seg, og at han ikke mente "unnskyld". Verste var at da han sa "unnskyld", så var det mer enn unnskyldning for at han ble fersket enn at han var lei seg for å ha såret meg. Perfekte barnefar/kjæreste og drømmepar? Jada..Var nok bare toppen av isfjellet jeg fikk vite om. Den dag idag så gidder jeg ikke leke detektiv å finne ut alt han har gjort mens vi var sammen engang, for det er hans tap.. Føles kanskje ikke slik ut, og jeg husker selv hvor irriterende det var da andre sa det til meg, MEN; det finnes noe bedre der ute! Man skal kysse mange frosker før man treffer prinsen. Og MIN prins ville aaaldri gjort noe slikt mot meg...Så da fortsetter jeg letingen da;) Lykke til til deg!
Aliena Skrevet 15. april 2010 #17 Skrevet 15. april 2010 Dårlig gjort av samboeren din, uten tvil, men synes ikke denne dama er så grei som alle her mener. Høres mer ut som hun prøver å ødelegge mellom dere for å få han tilbake. Kan ikke skjønne hvilket annet motiv hun skulle ha for å gi beskjed til deg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #18 Skrevet 15. april 2010 Jeg hadde ikke orket å hatt slikt drama og usikkerhet i livet mitt. Ultimatum: kutt ut å flørte med andre eller stikk!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #19 Skrevet 15. april 2010 Hvorfor skulle hun fortelle det til HI da? Ville det ikke da vært smartere av henne å sende tilbake til han at hun savner han også og la tråden spinne videre? Nei, jeg mener at denne jenta har gjort dette for å advare, ikke for å ødelegge. Det virker det som om samboeren klarer helt fint selv.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #20 Skrevet 15. april 2010 Utroskap er mer enn bare det fysiske. Det ser man godt på dette eksemplet. For min del er denne type utroskap verre. Man kan forhindre fysisk utroskap, men man kan ikke forhindre at mannen tenker på andre.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #21 Skrevet 15. april 2010 Og denne gutten/mannen prøver du å få barn med? Vel, da må jeg nesten spørre deg om dette; hvis dette er hans væremåte når dere har være sammen et år, hvordan tror du det er om ti? Å få barn har aldri reddet et forhold på noen som helst måte. Han savner "venninner" nå ja, men hva savner han når dere er på tredje uka med nattevåk? Eller ukene/månedene uten sex etter fødsel. Eller når kroppen eser ut i løpet av graviditeten? Jeg ville ikke ha satset på en slik guttunge!
Aliena Skrevet 15. april 2010 #22 Skrevet 15. april 2010 Kan være hun allerede hadde gjort det, uten større hell. Hvis hun bare så på han som enkompis, tror jeg hun ikke ville laget noe drama ut av det.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #23 Skrevet 15. april 2010 Eller det kan hende hun bare har litt moral og empati og derfor velger å si ifra om at HI's samboer flørter og ikke slutter? Det finnes faktisk mennesker som er ute etter å opplyse, ikke såre.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #24 Skrevet 15. april 2010 Prøvde å få barn med han FØR jeg fikk vite dette. Om du leser i toppen her, så ser du at det står at jeg ikke kommer til å få noe barn med han, hvertfall ikke de kommende årene.. Får se ann hvor vidt han fortsetter eller ikke, gjør han det så er det jo greit, på hode ut med mannen. Men ja, kall meg gjerne dum her, jeg gir han en "siste" sjanse (ikke at han har fått noen før, dette er første gangen dette har hendt) Han har vist meg alt på facebook og nettby nå, og som jeg sier over her, han er noe flørtete av natur, slik er jeg slev også. Men skjer noe lignende igjen, så er dette over. Han klarer ikke lyve, og det var null tegn til løyn nå, så meg rett i øynene, noe tårevått. Så ja, kan hende jeg er dum, men tar tvilen til gode. Skjer det mer dritt, så får jeg ta det på egen kappe, for da har jeg jo bedt om det. Om det noen sinne blir noe barn med han, så ligger dette langt frem i tiden.. HI
Aliena Skrevet 15. april 2010 #25 Skrevet 15. april 2010 Mulig det. Men jeg tror det finnes flere av den andre typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå