Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 I natt drømte jeg at jeg var hjemme hos mamma og plutselig kunne vi se øynene til babyen gjennom magehuden og hun kunne se på oss og fulgte med på hva vi gjorde, skikkelig ekkelt! I drømmen spurte jeg søstern min som er lege om dette var normalt og jada, hun svarte at dette var helt normalt!!! Like etterpå var jeg på tur i byen og hadde født en prematur kattunge!!! Den var litt tufs så jeg prøvde å komme meg til en DYRLEGE!! Helt vill drøm,men sånn er det å være gravid! Noen bedre??
Ronja&Odin Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 ei natt drømte jeg at vi kunne se hele babyen bevege seg.. vi så fingre og tær... magen var kjempe rar og hengete fordi han måtte få plass:pvar skikkelig nazty og ekkel drø,m:p
Gjøkeredet③ Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg drømte at venninna mi hadde født en slange i natt.. Noget spesielt.. Hater slanger og kjenner det vender seg inni meg nå bare jeg tenker på den drømmer.. Blæsj....
Venterpå#2 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg drømte at jeg kunne fø ut babyen hvis jeg ville se litt på den..men så måtte jeg få den tilbake i magen slik at den skulle bli helt ferdig, og da måtte jeg legge den i do og skylle ned.. HAHA så komisk når jeg tenker på det nå !!!
Ccathrine Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Hehe... Det er ikke bare vi damene som har syke drømmer under svangerskapet. Jeg er helt hekta på dyr og har både hund og katt. Å en morgen ringte samboeren meg "du kjære jeg hadde en forferdelig rar drøm inatt, jeg drømte at Knærten ble født med et ben og hale", da måtte jeg le godt:D
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Jeg drømte at jeg fødte en hest.. men det var visst mammaen min som fikk vondt når jeg fødte, og jeg syntes sååå synd på henne! hehe.. Ifølge mannen drømte jeg akkurat det samme sist jeg var gravid også:S merkelig altså! Har drømt mye ellers også, men heldigvis har jeg glemt det meste av det;)
noepågang FØDT Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Drømte ei natt at mageskinnet mitt var supertynt på sidene og at pia våres håldt begge hendene ut av magen og kleip tak i begge hendern mine.. før dæm smatt inn igjen.. litt crepy!
kamillepersille(78) Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Ha ha.. Har drømt noe lignende.. For ca 2 uker siden opplevde jeg for første gang at min kommende sønns hode bulet ut av mitt mageskinn på høyresiden. Jeg la min hånd på og hodet trakk seg langsomt inn i magen igjen. Denne opplevelsen gjorde nok et veldig stort inntrykk på meg, for pågjeldene natt drømte jeg at hele hodet til babyen kom ut av magen med et tynt lag skinn omkring (man kunne se omriss av øyne nes og munn, og babyen smilte så søtt), øverste del av overkroppen samt hele høyre armen med alle fingrene som så vinket til pappaen sin.. jeg ble så bekymret for mitt maveskinn og at babyen skulle fødes gjennom maven, så jeg la hånden på hodet hans og trykket han forsiktig inn igjen..Senere samme natt drømte jeg at hunden vår fødte en stor hvalp (nesten like stor som hunden selv) og hadde fødselsvannskeligheterså jeg måtte yte fødselshjelp..Det skal nevnes at våres hund er en kastrert hannhund...he he..så ja..tror det er gankse normalt..he he..
06.06.10 Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Jeg drømte at jeg fødte en pinne. Jeg var på fødestua og fødselen var igang. Plutselig gikk jordmor bort til vinduskarmen og hentet en blomst, hun dro opp blomsten og ristet av all jorden. Og der var pinnen som jeg hadde født. Den hadde ikke et ansikt så jeg tenkte bare "Ja ja da får jeg bare spikke et ansikt" Jeg spikket et ansikt og syntes den var kjempe fin og var veldig fornøyd med pinnen min. Kan vel trygt si at det er en litt syk drøm:)
Isabella.04.10 Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 hehe, mange morsomme og rare drømmer ganske tidlig i svangerskapet drømte jeg at jeg satt i en gyngestol, med en navlestreng fra min navle til babyens navle.... babyen lå i et 300 liters akvarium i fosterstilling.. den bare fløt rundt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå