Gå til innhold

brasiliansk voksing. Noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt time. Skal til syden og vil være fresh, men gruer litt....

Aldr vokset noe som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør vondt, men det går fort over (akkurat når voksen rives av gjør det vondt, men det tar jo ikke lange tiden). Hvis de er flinke der du skal vil de tilpasse rytmen etter hvordan smertegrensen din er (gi deg litt pause mellom hver voksstripe, legge en kald hånd over når stripen tas av o.l). Prøv å holde en samtale gående med hun som vokser deg (hvis du prater blir du distrahert og tenker mindre over hva som skjer).Ta på deg behagelig undertøy den dagen du har time. En myk hotpants uten spesielt mange sømmer har jeg funnet ut er ideelt for meg, så blir det ikke så ubehagelig for deg å gå etterpå.

Og ellers kan jeg berolige deg med at man føler seg veldig fresh i de ukene man er hårfri og at 2.gang du vokser brasiliansk (unngå helst barberhøvel i mellomtiden), kommer du til å bli overrasket over hvor lite vondt det gjør i forhold til 1. gang.

Lykke til! :)

Skrevet

Lit vondt gjør det ja, men absolutt levelig...

Det blir mindre og mindre vondt for hver gang...

Jeg var så dum at jeg brukte barberhøvelen engang jeg var skikkelig desperat, og fytti fanken da var det vondt igjen neste gang jeg voksa..

Så nå er det FY FY med høvel her i gården...

Elsker den freshe følelsen dagen etter voksingen.. Den er bare super nice!

Skrevet

En ting jeg lurer på... muligens dumt spørsmål men er det ikke ubehagelig å bli vokset av en fremmed nedentil? Noen som kan beskrive dette litt mer detaljert for hvordan dette gjøres? Bare le litt av meg men fjernes hår `hele veien`? :)

Skrevet

Dytter på den. Lurer jeg og på!

Skrevet

Av en eller annen grunn så føles det liksom ikke unaturlig..

Noen gir deg en engangs g-streng som de "flytter" etter hvor de holder på så ikke du føler deg naken, mens andre foretrekker å ha deg bar.

Har en venninne som er hudpleier og hun sier at det er liksom jobben hennes og at hun ikke tenker noe særlig over det, man blir liksom vant til det ifølge henne..

Det er inntrykket hun har av resten av folkene i "bransjen" også...

Skrevet

Står man på alle fire liksom? Vokser de i rompa også? Ikke at det er noen jungel der da egentli men...Kunne tenke meg å prøve men ser for meg at jeg føler meg litt forlegen i den situasjonen asså :P

Skrevet

Jeg fjerner forresten alt hele veien..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jepp. Brasiliansk er alt håret.

Har gjort det nå, og det var ikke så ille, verken forlegen eller smertefullt.

(self vondt da, men det gikk jo fort over! Og absolutt verdt det!!!

Slipper å tenke hår utafor bikinien ..

Hudpleieren dekket over (sorry detaljer -men jeg kan jo likesågodt forklare;-) ) sprekken med håndkle så jeg følte meg aldri helt eksponert.

Var litt spesielt å bli vokset i rumpa da. Måtte ligge på magen og spre rumpeballene (ehh LITT eksponert her da..) Litt av et syn sikkert -gubben flira godt da jeg fortalte det.

Har heldigvis ikke så ekstrem hårvekst så det gikk bedre enn forventa.

Kosta 700 kroner. Litt dyrt, siden det tok så kort tid, men jeg kommer nok til å gjøre det igjen. Gubben betaler. Hehehe.

Skrevet

Jeg har prøvd det noen ganger og har fuent ut at de som arbeider med strips, skal je gikke tilbake til.

Det er de som smører med varm voks,v enter til den kjøler og så river av, er mye bedre.

Synes ikke det var så flaut jeg, men så er jeg ikke så sjenert av meg heller, i spnne situasjoner kobler jeg bare ut flauheten liksom.

Jeg har ikke kraftig hårvoks, men det gikk 3 dager før ting begynte å vokse ut igjen, ikke akkurat verdt det.

og seff er det kjedelig at ting å vokse ut litt før man kan gjøre det igjen. Så jeg foretrekker barberhøvelen for å få alt vekk.

Man ligge rpå ryggen unde behandlingen og har beina fra hverandre.

Skrevet

rosa76: hvor i alle dager er det du går når de FLÅR DEG? 700kr? herregud, jeg betaler 280kr per gang for full brasiliansk voksing! (i Oslo)

Skrevet

DET var en mer rimelig pris ja. Skal forhøre meg MYE bedre rundt neste gang!

Evt ta en weekend i Oslo med venninner samtidig. Fly + behandling blir jo samme pris som jeg ga.......

280 kroner! Sukk, føler meg virkelig flådd ja!!

(Trondheim -Solsiden SPA)

Skrevet

Hvor i Oslo koster det 280??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...