3 søte små Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Oppkasten altså? Jeg kaster opp av migrene idag,og vil ikke smitte resten av huset...
Thessa og Bebbis Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Nei, det smitter ikke. Det er jo ikke noe virus. Det er en tilstand. Jeg har selv migrene og kaster opp av det jeg også, men har aldri opplevd at noe har smittet. Da må du ha basselusker i systemet :-) God bedring! :-)
Gjest Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Niks. Dette er ikke sånn oppkast. Pell deg vekk fra pc-en, krabb til køys og god bedring!
lille sprelle Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Selvsagt ikke! Få deg maxalt smeltetabletter hos legen. Hvis det virkelig er migrene du har, så blir den borte i en fei!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Å ja!!! skikkelig smittsomt. Like smittsomt som fyllesyke, så hold deg langt unna resten av familien!! Sorry, ¨måtte bare...
Aliena Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Hvorfor har du lagt dette ut på omtrent alle og ethvert forum, lurer nå jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå