opsi fødeklar Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg blir satt igang til tirsdag hvis ikke noe skjer først, men legen anbefalte meg å gå lange turer og ha sex for å hjelpe til selv. Så det gjør jeg, men resultatet er bare masse maserier som gir seg utover kvelden. Noen andre som har gode tips?
merete81 Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 slapp av og nyt den siste tiden , så er du iallefall sånn nogenlunde utvilt til bebisen din kommer.. er noe dritt og være helt totalt utslitt når den kommer... Nei kos deg nå og slapp av til tirsdag, den bebyen kommer når den er klar!!!;-)) selv om jeg skjønner godt at du vil bli ferdig;-))))
sprellemor Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Enig med hun over her, men sist jeg var gravid var det et hett tips å vaske vinduer. Aner ikke hvorfor, og jeg rakk ikke å prøve det selv. :-) Men ellers, hvil deg så du ikke er utslitt når ungen kommer :-)
juli baby<3 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 hei, har hørt at det å gå trapper skal være effektivt, du får også kjøpt noe på apotekt. men dette er noe du må snakke med legen din om. lykke til
moonay Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Jeg fikk et tips i dag om at og ta en kjöretur på veldig dårlige veier hjalp.. Selv har jeg fem dager igjen til termin, men det er helt greit for meg om lillemann vil komme för
opsi fødeklar Skrevet 15. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2010 hehe jeg skal nok slappe mest av, men av erfaring så har jeg en verre fødsel i vente hvis jeg ikke kan hjelpe til litt på modninga. Bør ikke sette i gang, bare bidra til at det går lettere på tirsdag:)
Ccathrine Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Jeg snakket med en fødselslege igår og han sa at det som funker er sex, han hadde vist ikke troen på noe anett. Å det aller beste var hvis kvinnen også fikk orgasme under sexen, fordi dette ville skape sammentrekninger i livmoren. Stress hormonet tar livet av riie hormonet, så mitt råd er å ikke stresse. Hormonet som utløses ved kropskontakt utløser også rier. Så mitt råd er å ta en avslappende sex økt i sengen med din kjære, og etter økten så blir dere bare liggende i sengen og slapper av sammen:) Kanskje ta et varmt bad eller dusj sammen først for kosens skyld hvis det er plass til dere begga da, ikke alle som har stor dusj eller badekar Man føler seg jo litt bedre hvis man er ren før økten Kos deg masse med mannen:D
opsi fødeklar Skrevet 15. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2010 Det syns jeg hørtes ut som en god løsning:) Og er ganske sikker på at han blir fornøyd og.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå