grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 nå er bekkenet så vondt at tårene spretter bare jeg skal reise meg for å gå på do .. å i tillegg så må jeg på nytt til glukosebelastnings test.. sis jeg ble sendt avgårde så hadde jeg +1 på sukker i urinen .. belastningen var da helt fin men jeg ble knall dårlig av testen.. kvalm hodepine og holdt på å besvime .. så jordmor likte ikke at jeg må igjennom dette en gang til men i dag hadde jeg 3+ på sukker og jeg spiste bare vannmelon og eple i går som kan inneholde sukker så det ser ikke bra ut.. så iårra er d inn til ny test.. må ha mannen min med da jeg ble så dårlig sist.. bah.. drit altså.. er så siten og lei av å ha vondt.. jeg koser meg med spark og gleder meg til lillebror kommer men skulle gjærne vært foruten smertene og denne driten..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Huff! Jeg føler med deg. Har ikke vært noe annet enn trøbbel og dritt i mitt svnagerskap heller. Vi er nok av de som ikke er laget for å gå gravid, utrolig hva vi putter oss igjennom for å få de vakre barna våre hehe....men hold ut, du er jo på 3 trimester, snart har vi nurka i armene..( haha sier jeg som syter og klager nesten mest....ille lett og si det, er lissom værre og sitte midt oppi og ha vondt!) *klem og klapp på skuldra*
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Føler med deg *klem* Men når du kommer til glukosebelastning, ta og forklar situasjonen. Det gjorde jeg og fikk et eget rom med undersøkelsesbenk å ligge på, slik at jeg slapp å sitte på venterommet de to timene man skal vente. Det er også et tips å ta med sitrondråper (den guleplastflasken/grønne glassflasken) og putte masse av det i glukoseblandingen, da smaker det nesten som saft Det fikk jeg da jeg tok belastning på haukeland sykehus med førstemann. På legekontoret her brukte de ikke det, men jeg fikk lov å putte oppi i og med at jeg har fått dette på sykehuset! Da blir det ikke så ubeskrivelig kvalmt å skulle drikke det. Lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå