Gå til innhold

Drit altså!!!! er ikke laget for dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er bekkenet så vondt at tårene spretter bare jeg skal reise meg for å gå på do ..

å i tillegg så må jeg på nytt til glukosebelastnings test..

sis jeg ble sendt avgårde så hadde jeg +1 på sukker i urinen .. belastningen var da helt fin men jeg ble knall dårlig av testen.. kvalm hodepine og holdt på å besvime ..

så jordmor likte ikke at jeg må igjennom dette en gang til men i dag hadde jeg 3+ på sukker og jeg spiste bare vannmelon og eple i går som kan inneholde sukker så det ser ikke bra ut.. så iårra er d inn til ny test.. må ha mannen min med da jeg ble så dårlig sist.. bah..

drit altså..

er så siten og lei av å ha vondt..

jeg koser meg med spark og gleder meg til lillebror kommer men skulle gjærne vært foruten smertene og denne driten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Jeg føler med deg. Har ikke vært noe annet enn trøbbel og dritt i mitt svnagerskap heller. Vi er nok av de som ikke er laget for å gå gravid, utrolig hva vi putter oss igjennom for å få de vakre barna våre hehe....men hold ut, du er jo på 3 trimester, snart har vi nurka i armene..( haha sier jeg som syter og klager nesten mest....ille lett og si det, er lissom værre og sitte midt oppi og ha vondt!)

*klem og klapp på skuldra*

Skrevet

Føler med deg *klem*

Men når du kommer til glukosebelastning, ta og forklar situasjonen. Det gjorde jeg og fikk et eget rom med undersøkelsesbenk å ligge på, slik at jeg slapp å sitte på venterommet de to timene man skal vente. Det er også et tips å ta med sitrondråper (den guleplastflasken/grønne glassflasken) og putte masse av det i glukoseblandingen, da smaker det nesten som saft ;) Det fikk jeg da jeg tok belastning på haukeland sykehus med førstemann. På legekontoret her brukte de ikke det, men jeg fikk lov å putte oppi i og med at jeg har fått dette på sykehuset! Da blir det ikke så ubeskrivelig kvalmt å skulle drikke det.

Lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...