Pixie Power Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Har tatt 3D ul nå, og kan virkelig anbefale Ultralydklinikken på Lysaker Torg. Bildene kommer jo an på babyen, og vi var heldige der. Men er også fornøyd med stedet. Veldig hyggelig fyr, lett å prate med, god tid og topp stemning! Også koster det 900, noe som er billigere enn de fleste andre steder :-) Nå er nok dette siste barn for oss, men ellers skulle jeg tatt ul på neste også her.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 var der i går vi KNALL fornøyd Utrolig koselig sted og kul kar som driver det Han digger jeg.. når neste mann er på vei en eller annen gang skal vi dit igjen hvis han holder på da.. Var "uheldig" med bildene vi da så skal inn igjen neste torsdag
Pixie Power Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 Så innlegget ditt etterpå :-) Ja, vi hadde veldig sansen for fyren. Er så bra med sånne som man kan spøke litt med og ha en lett og uanstrengt tone. Blir mindre "klinisk". Her var mini nesten litt for aktiv, men det ble bra til slutt :-) Hele magen buktet seg og jeg kjente han holdt på og styre rundt omkring. Tror han følte seg litt forstyrret, stakkars, hehe. Men han ble vissst sliten til slutt, så at han gjespet stort flere ganger, og etterpå sov han, for da var det rolig. Håper det blir bra for dere neste gang! :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 hehe.. her var det totten i munn og gjesping på Vesla.. itte grett og være i mammas mage nei.. det tar på det Ja han karen er genial.. virkelig sansen for han der virkelig.. ikke den seriøse,tørre typen
Løvinna30 Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 så bra å høre jenter! jeg skal dit om en uke jeg, og jeg gleder meg sånn :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 det har du grunn til.. kommer IKKE til og angre på det valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå