Mamma med to trollunger Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 .. modningsakupuktur? Jeg er nå 4 dager over termin og skal få modningsakupuktur i dag. Er skikkelig spent og håper virkelig at det kan sette i gang noe. Er fryktelig lei av å være gravid nå og vil ha det lille gullet mitt i armene! Men til nå er det ingenting som har fungert. Har absolutt ingen tegn til fødsel! Noen som har opplevd at fødselen starter etter akupuktur?
Ccathrine Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg begynte med modnings akupunktur i uke 36+6 og er i uke 39+0 idag. Har hatt tre behandlinger, etter de to første har jeg hatt lettere mens murringer, men etter sist behandling har jeg fått kraftigere murringer. Men akupunktur for de med overtid vet jeg ikke noe om, men vet det finnest punkter som man setter nåler for å hjelpe fødselen igang. Kanskje er det de du skal sette??
Mamma med to trollunger Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 Hm, det vet jeg ikke. Tror egentlig det bare var for modning. Ingen tegn til fødsel anda hvertfall. Skal få akupuktur igjen i morgen. Tenkte jeg skulle spørre om de kunne sjekke meg da, om det har hatt noen effekt der nede selv om jeg ikke har merket noe. Kan jo håpe på at det skjer noe i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå