mammatør Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hei Igår var jeg på kontroll (uke 38) og legen virket mildt sagt overrasket over at hodet var festet. I forrige svangerskap festet hodet seg i uke 32 eller noe. Er det uvanlig at hodet fester seg når man har født før? Jeg tok det som et tegn på at baby gjør seg klar til å komme snart jeg..
Gjest Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Er det lenge siden forrige fødsel da? Kan godt være et tegn på at fødsel er nært forestående da det ikke er uvanlig at hodet fester seg til flergangsfødende først når fødsel er i gang. Dersom det er lenge siden forrige fødsel kan det være at det er trangt i bekkenet dittog at det er derfor det har festet seg? Uansett: lykke til!
Gjøkeredet③ Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg er også andregangs, og hodet var festet i uke 37, men har ikke skjedd noe enda gitt, men har fremdeles 6 dager til termin og nå har magen sunket, så håper på det beste:o)
Neni Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Uke 37 i morgen og hodet har festet seg i løpet av den siste uken her. Så tar det som ett godt tegn selv:) Er 2. gangs her også
En jente i vente:) Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Jeg er 3gangs og hode er festet. Skjedde for 2 uker siden(uke38nå). Fikk litt sjokk kan man si, for etter det jeg å har hørt at hodet ikke fester seg til flergangs før like før fødtselen.. Min 2dre festet seg ikke før ett par dager før! Men alt er klart der nede nå, så jeg tor ikke det er lenge igjen:)
smaily Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Hei jeg er 2.gangs ... Er 18 år siden sist jeg fødte . Er nå i uke 35 å hodet har vært festet siden uke 31 hos meg.. Vil det si at ho kommer føre termin tro??? Er ikke helt inn i det her jeg se .. Hva tror dere???
pippis mamma Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Jeg og er 2.gangs, her var hodet festet ved kontrollen i uke 34, har 6 dager til termin og ingen tro på at det skjer noe de nærmeste dagene hvertfall.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Jeg er 2.gangs, og ho lå veldig langt nede med hode delvis festet, så satser på at ho kommer rett etter helgen=) hihi...Vi får satse på at det skjer noe snart da=)
Berit*fødeklar* Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 På førstemann festet hodet seg 4 uker før(han kom en uke før termin)....på andremann festet hodet seg i uke 32(han kom 4 dager etter termin) Denne gangen festet hodet seg i uke 33...ingen fødsel her enda...36 fullgåtte nå! Iflg jm kommer dette an på hvordan bekkenet ditt er formet. Er det en fin trakt er det naturlig for babyen å "stupe" ned i det:) Ikke for å være negativ..men jeg ville ikke tatt det som et tegn på at noe var i gang... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå