Grateful mom Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Tenkte å kjøpe en god kommode som vi skal ha på badet. Først kommer den til å bli brukt mest til stelleting og tang til minsten, og deretter kommer vi til å flytte over hånklær og kanskje sengetøy - dvs det er greit med dype skuffer, evt skapdører og hyller.. Har noen forslag?
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Vi har brukt en "Hemnes" kommode fra ikea som stellebord. Med en sånn plastmatte med kanter oppå. 3 skuffer, med litt ulik dybde.
Grateful mom Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 Den så jo fin ut, skal sjekke ut den nærmere Tusen takk!
elinor Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Vi har brukt malm fra IKEA. Den med fire skuffer. Tapet fast en stellematte på toppen. I første skuff hadde jeg bleier og kremer etc. Veldig fornøyd med den løsningen.
Gjøkeredet③ Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Som noen andre her har nevnt.. Malm fra Ikea.. Vet om veldig mange som bruker den!
zadine Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Kjøpte en gammel kommode fra 1880 på auksjon og pusset den opp. Malte og skiftet knotter på den. Betalte 200 kr for kommoden, og den har vært i bruk daglig i 5 år nå. Først til eldsta og så mini på snart 2 år. Og om ikke mange måneder skal den brukes til sistejenta som kommer i august. Er kjempefornøyd med møbelet :-)
Grateful mom Skrevet 16. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2010 Vi har tenkt litt på Malm ja, de er veldig fine, men jeg syns ikke skuffene er dype nok til at den skal være praktisk å ha på badet sånn. Sikkert genial hvis det bare er stelleting og små hånkler og kluter, men når vi skal fjerne det og legge i store hånkler og sengetøy tror jeg det blir for lite rett og slett. Men ingen dum ide å bare finne en gammel kommode å pusse opp heller Men spørs om jeg får gjort det før fødselen da.. ting tar tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå