Gå til innhold

Flere som er ekstremt trøtte?


Aliena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg også. kommer som regel på ettermiddagen og blir veldig trøtt tidlig på kvelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeeeeeeeeesp. Slite skikkelig om dagen... Kommer i denne tiden på døgnet og varer helt til jeg får lagt meg neppå. Er ekstremt sliten, nesten som om jeg har hatt spysjuka i 3 dager, utmattet.. Var ikke slik me førstemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååja,

insomnia"en kommer på ettermiddagen-og den er ekstrem!

Men deilig å sove som en stein tidlig på kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuptrøtt stort sett hele dagen...tar en del smådupper innimellom og legger meg ganske så tidlig om kvelden. Ulempen er at jeg våkner ca 04 om morran/natta...har prøvd å legge meg senere på kvelden uten at det hjelper...sukk. Får satse på at det er noe som gir seg etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også det gir seg snart. Fungerer ikke i det hele tatt. Var ikke sånn i forrige svangerskap, merkelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i denne båsen.. Er konstant trøtt, men verst på ettermiddagen, tidlig kvelden. men når natta kommer sover jeg faktisk dårlig :( slitsomt, men verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er oxo ekstremt trøtt... så og si hele dagen, hele uka

idag var helt ekstremt. kom aldri i gang på jobb, hadde mer lyst å krølle meg sammen og sove.

etter at eg kom hjem, har eg tilbrakt mesteparten av tida i senga, der 1,5 time gikk med til soving. og eg er fortsatt trøtt.... og nå er d snart tid for å legge seg for kvelden igjen.

håper dette snart går over, eller så kan eg bare gå og legge meg nå, og sove til riene starter i desember... hehe

hadde d ikke sånn i første svangerskap. dvs, var trøtt en liten stund på ettermiddagen, men ikke i nærheten sånn som nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeesp... Har akkurat tatt meg en liten (?) lur på sofaen, og tror jeg sovna før jeg la hodet på puta. Og tok meg nettopp i å glede meg til sambo skal bort og lillegutt i seng, for jeg er så trøtt at øya går helt i kryss... ZzzZzz.. Helt utrolig at man kan bli så trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det best sånn et par timer etter lunsj, og så om ettermiddagen. Men kan ikke legge meg ned siden jeg vil være sammen med dattera mi på ettermiddagen. Så det blir tidlige kvelder.

Og det er bare veldig godt å legge seg tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å off ja.. Jeg lurte på hvorfor jeg var så trøtt og hvorfor jeg gjespet så fælt. Nå skjønner jeg jo hvorfor.. hehe Holder på å sovne hver gang jeg kjører bil og, så holder meg unna lange bilturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle Znorkfrøkner!

Ser det er mange som sliter med å holde øya åpne her.

Er utrolig trøtt hele dagen,har bare lyst til å sove.værst er det etter jobb.

har ikke lappen, og må derfor kjøre 45.min. med buss.God tid id til å sove.

Er på fornavn med de fleste bussjåførene.

De vekker meg like før jeg skal av."damen do må våkne,er snart hjemme"

Snakk om service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe - jeg har alt innført middagslur. Vi spiser middag, setter på barnetv - og jeg sovner i fosterstilling på skrått oppetter sofaryggen. Det bare MÅ til. Hvis ikke er jeg ikke menneske for småen før han legger seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...