Gå til innhold

Hva het den slemmeste jenta og gutten i klassen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han het Rune. Alle jentene var snille ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er forresten Rune overvektig, dømt for vold og har vært i fengsel og generellt ikke "på rett plan" :(

Skrevet

haha, samboeren min heter Per Kristian.. Håper det ikke var han som var slem mot deg ;)

Skrevet

Tora, hu var ei vaskeekte møkkakjerring. Makan til løgner har jeg aldri kjent siden..

Steffen.. men stakkars, han kom fra ett vanskelig hjem, og i dag er han en fantastisk fyr som er sammen med min beste venninne. Han har bedt om unnskyldning så mange ganger for alt han gjorde mot meg, og vi er venner i dag :)

Skrevet

Litt morsomt at overvekten til Rune ble nevnt før fengselsoppholdet:-) Det verste man kan ende opp som i livet: Feit!!! Og, forresten så var han bura inne en stund. Men fy f*** så feit han er!

Skrevet

Det var vel

Tommy og Lene, og litt meg.

Helene var helt klart den kjipeste og mest utspekulerte. De andre 2 og jeg var rampete på en litt festlig måte:)

Skrevet

Carosander Amandus og Emma Othelie Cicilie svirrevipp filibombombom

Skrevet

haha.. det var teit å nevne det først. De fleste some er tjukke pleier jo å være veeeldig snille.. hvordan skal de ellers få venner liksom???

Skrevet

Renate, Kenneth, Martin, Marcus, Jon, Pia, Tor Allan,

De er plukket fra ungdomsskolen og vgs

Skrevet

En liten observasjon: Navnet Kenneth er en gjenganger her ;-)

Skrevet

Sikkert fordi det var sånt et vanlig navn på 80-tallet

Skrevet

Nina.... Men hun fikk ofte igjen av meg, siden jeg alltid har hatet at de svake får gjennomgå... hehe...

Var egentlig ikke noen slemme gutter...

Skrevet

Ingen spesielle slemme jenter, men slemmeste gutten/-e (har gått på flere skoler på barne-og ungdomsskole) het Kevin og Anders.

Skrevet

elise og Hege

Robert

drittfolk da, men greie no :)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Hehe, flere navn her som jeg forbinder med typiske rampegutter, og litt harrynavn.. Rune, Cato, Robert, Kenneth og Remi

Skrevet

Christian, Ronny, Alf

Sophie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...