Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Kenneth Alle var livredd han, men han er en fantastisk flott gutt i dag. Han hadde det ikke så lett den gangen stakkar.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #14 Skrevet 15. april 2010 Stian og Espen Jentene var egentlig greie alle sammen, men jeg var minst komfortabel med ei som het Trine.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #18 Skrevet 15. april 2010 Lena Hadde ingen slemme gutter i klassen, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #21 Skrevet 15. april 2010 Den slemmeste gutten het Stian. Han pleide å stenge jentene inne på "jenterommet" som det het, og slå oss. Ofte med planker, tau og lignende. Han var helt vill, men han hadde ADHD. I dag er han en av mine bestevenner Den slemmeste jenten het Lill. Hun var den populære og kjipe som alltid bestemte ALT. Sølvi klorte alltid, men var veldig upopulær stakkars, akkurat som meg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #23 Skrevet 15. april 2010 vi hadde ingen slemme men, klassens klovn het steffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå