Gjest Tale30 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 De gjør så utrolig mye morsomt for barna, og er så gode omsorgspersoner. I går hadde de fått ri på hest, og alle fikk med seg bilder hjem. Tenk for en opplevelse for ettåringen min Måtte bare skryte, det er så mye trist å høre om barnehager.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Vår også. De er i skogen as we speak:)
Gjest Tale30 Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Det er deilig å vite at barna våre er godt ivaretatt Jeg har aldri sett jenta mi skinne så mye som hun gjør etter at hun begynte der.
Gjest Tale30 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 I begynnelsen av uke hadde de konsert også, det kommer band og musikkgrupper på besøk til barnehagen. Hver dag er liksom fylt med overraskelser og vi foreldrene kan følge det hele på nett
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Tale! Går barnet ditt i Tekna-barnehagen på Gulskogen? :-D (Barnet mitt går der, og jeg ELSKER den!)
Gjest Tale30 Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Jeg vil ikke skrive hvilken barnehage barnet mitt går på inne på forumet, men sender du meg en pm, kan jeg fortelle det
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Naturbarnehagen til sønnen min... <3 ) De er ute hele året. De har en liten hyte inni skogen. De lager mat ute over bålet en gang i uken. Da snakker jeg ikke om grilling av pølser... De ligger i nærheten av et vann hvor de padler med kano om sommeren og pilker om vintern. De gjør så mye fint, og de er så imøtekommende og varme. Er så godt å vite at smån har det så fint i bhg sin!
Gjest Tale30 Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Naturbarnehage virker helt topp altså! De koser seg sikkert noe innmari rundt bålet og med andre uteaktiviteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå