Gå til innhold

Hvilke vårsko har deres 1 1/2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 13 mnd har akuratt begynt å gå, og skal kjøe vårsko til han. Mrn er ikke så lett å vite hva man skal velge i jungelen der ute. Har tenkt litt på ecco, men det er jo ganske stive priser da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ecco som første sko i fjor vår, til lille som då var 17 mnd. Ho har frykteleg smal fot, og dei fleste sko er alt for breie.

Storebroren hadde ganske like sko frå skoringen (skofus) då han var på den alderen. Prisane der er ikkje like stive, kanskje 300-350 for eit par. Synest det er viktig at skoene er skikkelege, spesielt når ungen nettopp har lært å gå.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg kjøpte vårsko til jenta vår i går. Semskede joggesko med knytting i bonderosa og beige med såle av hardgummi. Kjempefine, og lette på foten

Det er av merket Pony (?) og de kostet 449,- Det er joviktig å ha noen gode par sko som støtter skikkelig opp ankelen nå når de er i ferd med å lære å gå, så da må man gjerne litt opp i pris. Man kan heller kjøpe litt billigere klær f.ex. Vi har innesko fra ecco til samme pris. Utover disse to parene er vi ikke av typen som absolutt skal ha fineste kvalitet altså.. :) (Selv om jeg har en slags hangup på Nøstebarn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...