IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 I dag er ikke en god dag merker jeg. Har 20 dager igjen til termin og jeg har så vondt i ryggen og bekkenet så klarer nesten ikke gå. Og dette skal jeg fortsette og ha frem til term! Jeg har en 3 åring som jeg nesten ikke orker ta meg av. Takk for en snill mann sier jeg bare, men han jobber jo fult og er sliten han også, må jo ta alt av ansvar her hjemme med rengjøring, matlaging, bikje og 3 åringen som er full av trass! Merker at hele helsa mi flyr rett i bakken om dagen. Jeg tror nesten jeg er nødt til og hive inn håndkle og be om ks jeg, for tror seriøst ikke kroppen min orker en fødsel. Ho borer seg så ille ned i bekkenet om dagen og det river og røsker i hoftene, snørra renner, hodepine og null energi! Orker seriøst ikke mere!!!!! *syte,klage*
daimon Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror. Lykke til med 3 åringen og fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå