Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 de fleste, selv de styggeste syntes vel de er fine inneimellom. Men er det noen som aldri syntes dere er fine. Isåfall, er dere deprimerte og hvordan taker dere det?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg er dritstygg. Prøver å unngå speil så glemmer jeg det litt.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Er ikke akkurat noe fruktfat jeg heller... Har spiss nese, langt ansikt, spiss hake, rødflammete hud som er hypersensitiv så jeg får ikke sminket over heller. Men jeg har tykt fint hår og pene blå øyne da. Får prøve å fokusere på det positive. Jeg er snill og omsorgsfull, er en god mor og en god venn. Mannen min er glad i meg og ville ikke byttet meg ut med noen, så da er det kanskje ikke så farlig? Ofte er det sånn at skjønnhet kommer innenfra vet du, jeg satser på at de som er glad i meg ser de positive trekkene mine og ikke er så opphengt i at jeg ikke akkurat er vakker. Jeg er ikke noe glad i å speile meg, men tenker ikke så mye over det i det daglige.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg kan ikke akkuratt si at jeg ser ut som en blomst, men prøver å ikke tenke for mye på det Huden i ansiktet blir ofte tørr og jeg får sånne tørre, røde flekker i trynet når jeg kommer ut av dusjen. Heldigvis går det vekk når jeg lar fuktighetskrem tørke inn i ansiktet. Først etter det kan jeg ta på meg litt sminke Har tynt nordisk hår, så jeg jør alt jeg kan for å få det til å se fyldigere ut, og ikke bli så tørt. Men men.. etter en god del stelling på badet ser jeg ok ut til slutt jeg også =)
brooklyn Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Jeg er ikke stygg, men ifølge mange her inne er jeg en mors mareritt, med rødt hår og fregner. En skjebne tydeligvis verre enn døden, som tar knekken på et morshjerte. Jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå