Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Noen som har fått svar på barnehagesøknaden i Bergen vest?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Barnehagene i Bergen kommune sendte ut svar til de som har fått plass 07. april (standard skjema). Har du ikke fått svar har du nok mest sannsynlig ikke fått plass (med mindre brevet har kommet bort i posten). Tror de som ikke har fått plass får brev senere. Du kan ringe til barnehagene du har søkt om plass i og høre hvor du står på ventelisten. Det gir deg en liten idé om hvor stor sjansene er, men dette endrer seg ofte (f.eks hvis noen får plass et sted forsvinner de ofte fra flere ventelister og du rykker frem i køen). Bergen kommune har forresten opplyst om at alle som er garantert plass hadde fått plass (barn fra 1 - 5 år)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Det er forresten litt tidlig å ringe å høre om plass nå ettersom fristen for å svare vel ikke har gått ut. Etter det vet barnehagene hvor mange som takket ja. Da får du vite hvor du står på ventelistene og hvor stor sjanse du har i suppleringsopptaket (som jeg ikke husker når er). På Bergen kommune sine sider står det nok en god del om dette
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Det er derfor jeg spør. siden de sa at alle fikk plass. og H*n har rett på plass fra august, men har ikke hørt noe.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Barnet mitt har fått plass og når jeg logger meg på søknaden så står barnet oppført med barnehagen han har fått plass i og hvilken dag som er startdag. Ville logget meg på for å se eller ringt avdeling for barnehage i Bergen kommune Seksjon barnehage Tlf: 05556 Faks: 55562335 (hilsen anonym x 2 over her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå