Gå til innhold

Oppsaljenter-NY!


snurkelurke

Anbefalte innlegg

Vi var bare to igår, men ble enige om ny tur mandag 16.4. Vi møtes ved Esso`n i Hellerudveien kl 12. Vi prata om å tusle til Tveitasenteret og ta en kafetur. Bli med, bli med!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du mandag den 19.4? Jeg er i hvertfall med. Hvor ligger egentlig esso`n i hellerudveien er ikke så veldig kjent der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente selvfølgelig mandag 19. ja. det letteste for deg er å ta buss til solbergliveien, da ser du esso`n. enten buss til skullerud også bytte til 76/79 der, eller så lurer jeg på om ringbussen også stopper der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 27. Kl 12 på esso'n. Hvis det er fint vær har Helena og Silje bestemt at vi griller i skogen. Hvis dårlig vær går vi bare tur! Komkom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg kommet meg inn her igjen....er alltid litt for sen jeg gitt. Jeg kan ikke 27 juni...skal på 6 ukers etterkontroll i byn klokka 11. Men neste gang er jeg med...

 

Koselig å trille med noen som er i nærheten :) :)

 

er noen av dere på babyverden.no forresten?

 

-Vanja-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jag tror jag kan vara med neste uke. Regner med det i alla fall!

 

Försöker hitta till facebookgruppen men hittar inget när jag söker?

Jag är nästan alltid på facebook så en grupp där gillas skarpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu hittade jag gruppen!

Det var som att den inte alls existerade först...

 

Så godkänn gärna mig (Lisa Vermaas) nu! :D

 

Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du søke på navnet så skal den dukke opp :)

hadde låst den helt jeg :) :)

 

Jeg er å nesten alltid på fb, glemmer litt å gå inn her å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å lure på om jeg var helt dum som ikke fant det igår... men nå har jeg og søkt!

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg er med i morgen. Går vi for grilling?? Jeg er jo da ikke på facebook..er ikke så veldig oppdatert på sånne ting...hehe . kansje jeg kan få mannen min til finne denne gruppen så kan jeg blir med gjennom hans facebokk profil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Og takk for turen. Herlig grillmat og godt selskap... Det siste var best! Ny tur tirsdag 4.5 kl 12 ved parkeringsplassen bak bussholdeplassen "Solbergliveien." Tenkte oss rundt Nøklevann. Sleng med om dere vil!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Kan ikke i morgen, skal på 3 månders kontroll med ida i morgen. Mannen min har forresten sendt inn en forespørrsel om å bli med i den facebook gruppen. Han heter Bjørn jarle sørheim-queseth. i tilfelle noen lurte på hvem denne fremede mannen var som vil være med i denne facebook gruppen. Kansje noen kunne bare nevnt det for hun som startet gruppen etter som jeg ikke har møtt henne. Ha en fin tur i morgen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...