Gå til innhold

Noen som ikke har hørt hjertelyd eller vært på ul??


Scarlette

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere som er tålmodig å venter til uke 18 med ul.

Jeg er 13+6 og har ikke fått mage, ikke hørt noe ul, og ikke fått noe mer bekreftelse på at jeg er gravid en 3 positive tester, legen kjente at livmoren var blitt tykkere, og har en del symptomer.

Men man kan jo ikke unngå å tenke " er det noe inni der i det hele tatt??"

 

Også ser jeg jo her inne at de fleste har vært på ul.

Noen som ikke har vært på ul eller hørt hjertelyd, hvordan går det med ventetiden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei Scarlette :)!

Jeg har heller ikke vært på ul eller hørt hjertelyden. jeg er 13+4 i dag.

Syns det er litt skummelt.

 

Noen ganger kommer spørsmålene, er det noe der? tenk om det er innbilt, selvom testen var positiv og jeg er mye dårlig?! Legen min hadde ikke tid, og har ikke engang kjent på magen min, og når vi skulle finne hjertelyden var hun bare veldig klumsete, fikk ingenting til og sa at det var for tidlig. Fikk ikke time hos jordmor før i uke 22.

 

Men har fått litt mage, og har litt symptomer, og kjenner litt liv da jeg er andre gangs gravid. Har veldig lyst og vente til uke 18 med ul slik jeg gjorde med første man, for det er noe helt spessielt. Men om legene bare hadde hatt litt mer tid slik at jeg ble mer tryggere, hadde jo alt vært lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er litt bekymret..

Jeg skal til jordmord 3 mai, marerittet er jo om hun ikke er noe flink, ikke finner hjertelyd osv.

Men tiden går jo veldig fort, prøver å ikke tenke så mye på det..

Men ja..

Det går for tregt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt første svangerskap var sånn!! Helt unikt egentlig, men husker jeg også var bekymret og tenkte litt siden jeg ikke kjente noe eller hadde noen symptomer bortsett fra halsbrann lagt uti svangerskapet.

men alt var normalt hele tiden! Var på UL da også i uke 18. Thats it. '

denne gang er det anderledes. Men jeg skal vente på UL i uke 18 el 19. Jeg var til legen i går og da ferdiggått 16 uker. Han sa da at han kunne ikke garantere hjertelydfrekvens i dag... Så det er ikke bestandig at de klare å finne den før enda lengre uti. Men han gjorde det i går:)

Tror du kan være rolig og slappe helt av:) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det akkurat sånn som deg. Er 14+1 i dag og merker ikke at buksene strammer enda... Begynner å bli litt bekymret for om det har sluttet å vokse inni der... Hører jo av andre at det er veldig individuelt når magen kommer, - har ikke tenkt å ta noen tidlig ul men kanskje jeg vurderer det om en uke viss jeg fortsatt ikke merker noe til magen da.

Var hos legen i uke ti og da hadde jeg voksende livmor heldigvis. Er høy og slank så mulig derfor magen kommer sent? Håper det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk navellen din:)

Min begynner å stikke ut, så eg har endelig fått et tegn på at noe skjer inni der..

Så nå slapper jeg litt mer av.

Men jeg har hørt om de som ikke har fått mage før i uke 19!!Så det går nok helt fint..

Så lykke til med ventingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...