Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 på 1,5år har begynt å våkne hver natt kl 3 på natten, er lys våken og klar for å ta morgen? Han legger seg halv 8 på kvelden og sover vanligvis til 8 om morgenen, men den siste uka har han hvert helt umulig og jeg er helt utslitt. Hva kan dette skyldes?
MadamMim Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Kan ikke svare deg på hvorfor, alt jeg kan si er at; Sånn er'e bare! Har selv to barn, yngste har akkurat fylt 2 år. Har opplevd akkurat det samme med begge to. Søvnmønsteret forandrer seg plutselig, uten noen opplagt grunn. Kanskje han er inne i en vokseperiode akkurat nå, og da drømmer de ofte mye. Sover lettere muligens, og våkner midt på natta. Som sagt: Vet ikke. Bare slenger rundt meg med forslag, og gjentar: Det er helt normalt. Og fryktelig slitsomt for mor & far som skal opp og på jobb early in the morning...... ZZZZZ .......
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Signerer madammen over her, det er helt normalt. Jenta mi som er 1,5 år er gjennom akkurat det samme, har sovet natten gjennom i mange måneder, og nå våkner hun plutselig i firetiden. Står i sengen og roper, kaster smokken veggimellom osv. Vil ikke legge seg igjen, vil ikke ligge å kose i senga mi heller.. Hun sikler fælt og har dårlig matlyst om dagen også, så jeg mistenker at det er noen gjeksler som klør og plager henne. Hun griner ikke, men det kan jo være nok ubehag til at hun våkner likevel. Storebror hadde noe sånne perioder han også, men det går seg til igjen, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Takk for svar! Er gravid i tillegg til at jeg jobber og mannen er bortreist på jobb, så er utrolig slitsomt dette. Får håpe det bare er en periode som går over ganske snart
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Vet ikke hvor du bor da, men her i nord står sola opp i 4-tida nå, og ungene våkner:( Det pleier å bli bedre når det er lyst hele døgnet, for da merker de ikke at det blir noen forskjell på lyset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå