Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg skulle egentlig startet på jobb igjen i juni. Men pga jeg skal begynne i ny jobb, begynner ikke den stillingen før i august. Dermed blir det to måneder med ulønnet permisjon på meg (noe jeg egentlig ikke er så lei for siden det er sommer da:) Far har tenkt å ta sin pappapermisjon i juni, når jeg opprinnelig skulle avsluttet min permisjon. Så mitt spørsmål er, kan far ha pappapermisjon mens jeg har ulønnet permisjon? Trodde det skulle gå så lenge jeg ikke får noe lønn..Eller må han vente til jeg begynner å jobbe igjen?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Så lenge det dreier seg om ferdekvoten kan han få foreldrepengermensdu er i ulønnet permisjon, men om han skal ta en del av de ukene dere kan dele må du ut i jobb eller studier.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Nei, det er de 10 ukene han skal ta. Så bra da:) Nå blir han glad!!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Min mann har bare 6 ukers fedrekvote (barn født juni-09), men de seks ukene har NAV godkjent at han tar mens jeg har ulønnet permisjon og ferie fra jobb. Jeg ønsket heller ikke å begynne på jobb midt på sommeren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå