Gå til innhold

Synes det drøyer for lenge nå!


Isabella.04.10

Anbefalte innlegg

Nå er det sikkert mange som er lei.. huff, all denne ventingen :(

 

Jeg er 4 dager over termin, hadde 3 cm åpning på mandag, 4 cm på tirsdag, modningsrier 3 kvelder på rad, masse slim som sikkert er slimpropp eller noe.. men fødsel? Neiiiida :(

 

Flere som har masse tegn til fødsel nå? .. og føler at de siste dagene går saktere enn noen sinne?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikkert snart der jeg også, ikke mange dager igjen til min termin nå, og begynner allerede å kjenne at det hadde vært greit om det skjedde noe snart! Samtidig som vi ikke er helt ferdige med oppryddningen her hjemme så derfor er egentlig hver dag litt god å ha også! Har hatt mye kynnere, (noe jeg egentlig har hatt siden jeg kjente henne røre på seg de første gangene), jeg har hatt hatt mye nedpress de siste to ukene, men ellers ingen tegn foreløpig.

 

Jeg fikk et tips fra legen om å forberede alle rundt meg (og meg selv) på at jeg kom til å gå en uke eller to over siden jeg er første gangs, slik at ikke jeg får mange telefoner og meldinger på selve termindatoen fra folk som bryr seg om oss og mener godt. De tenker selvsagt ikke på at de faktisk kan tilføre litt til denne tålmodighetsprøven vår! Vi får om noen dager se om det funket :-)

 

Vi får håpe det ikke drøyer så lenge til, og plutselig skjer det noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...