Gå til innhold

Programmet deres for dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken klokke er vielsen, og når setter dere dere til bords? Går dere til fotografen etter vielsen?

Vielsen vår er klokka 15, så vi får ikke satt oss til bords før 18 i alle fall (gjerne litt etter) for vi skal til fotograf rett etter vielsen. Men er dette for sent?

Når slutter festen deres?

Vi skal ha felles buss hjem, og denne tenkte vi skulle komme rundt 2. Må liksom ikke gå for tidlig og ikke for seint heller. Er jo noen eldre som sikkert kunne tenke seg at den ikke gikk alt for sent hjem;)

Vet at hun som ha lokalet og lager maten helst vil at vi skal til fotograf først for helst å komme til bords 17. Men føler det blir så stresset hvis vi skal klare å være hos fotografen før vielsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kirken 13.00

fotografen rundt 14.00 - 14.30

middag 16.00

kaffe og kakegjester 18.00

Festen sluttet kl 02.00 ;)

Vi hadde leit ett catering firma med lokale, så festen måtte slutte kl 02.00, grunnet konfirmasjon dagen etter ;) Var jo opprydding osv :)

Hvis fotografen er i nærheten av lokalet, så er det vel ikke noe grunn til å vente til kl 18 for å spise :) regner med dere er ganske sulte ;) hehe.. vi måtte kjøre ett stykke for å komme til fotografen, så vi måtte ha god tid :)

Skrevet

En halvtime hos fotografen?!?

Vår fotograf setter av 2 timer, men pleier ikke alltid bruke så lang tid. Så vi satser på 1,5 timer der... Så vi starter fotografering 16, ferdig 17.30...så er det rett til lokalet. Der blir det velkomst før vi setter oss til bords.

Skrevet

neinei ;) men husket ikke helt når vi var der.. vielsen til 25 min, så stå ute å ta masse bilder en stund.. så til fotografen :) hun satte også opp 2 timer. men brukte rundt 1,5 timer :) eller noe..

Men hvis dete r sånn, så skal jo dere bli tatt imot, velkomstdrink, osv :) så det passer jo bra :)

Skrevet

Ferja til vielsen går 13.20 og da starter vielsen når folk har funnet plasser. Ferja tilbake går 15.00. Selskapet begynner kl 16.00 så jeg håper vi er til bords 16.30.

Fotografen er i vielsen og vi tar bilder på stedet

Skrevet

Vi hadde vielse 14:30, så fotograf.

Planla og gå til bordt rundt kl 18, men det ble nesten litt stress.....

Når vi kom til lokale, så var dte jo litt mingling, snakke med folk etc før vi kunne gå til bords.

Satt til bords i nesten 4 timer:) Veldig koselig det da. 4 retters middag, noen taler, litt sang osv. Timene fløy avsted:)

Kommer jo ann på hvor mange gjester dere har, men bare servering av mat og sjenking av vin tar ganske mye tid hvis du regner på det. Vi satt opp middagsplanen minutt for minutt sammen med kokken fordi jeg faktiisk ikke trodde at ting tok så lang tid som det tok:)

Vi hadde ikke noe slutt tid for festen vå, men vi dro derfra rundt 03 - 03:30. De siste gikk nok ikke før en time senere tror jeg. Selve festen begynte jo ikke før kl 23, så da hadde det vært veldig tidlig å avslutte kl 02. hadde jo da knapt rekt kaffe/congac, brudevals og kakespising.

Vi fikk goså tilbud om fotografering før vilesen, men jeg nektet:) Ville jo ikke at mannen skulle se meg før vielsen.

Når jeg ser tilbake på det, ville jeg enten gått for tidligere vielse eller fotografering før vielsen:)

Skrevet

Vårt program:

Humanetisk vielse kl.12.30, med mottagelse for middagsgjester etterpå.

Fotograf kl.14

Middag kl.15 (starter tidlig pga barn)

Mottagelse for kaffegjester 18.00

Kaffe og kaker kl.18.30

Fest med bar og dans fra kl.21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...