Gjest Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Har en 7 år gammel vugge med en vaskbar madrass. Kan jeg fortsatt bruke denne, eller bør jeg kjøpe ny madrass? Det er en gammel vugge så jeg må evt få tilskjært ny madrass, noen som vet om noen av kjedebutikkene gjør dette?
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Skal du bruke soveskinn i den da? Da ville jeg bare vasket den og brukt den om iigjen.. Men går sikkert an å få tilpasset en ny også!
ma:) Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg har kjøpt ny skumgummimadrass hos jysk til vår vugge og skal skjære den til selv. Satser på at det går bra.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Kjøpte en billig skumgummimadrass til 199 på jysk. Tilpasset den selv:-)
2010 Mammaen Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Mine foreldre har kjøpt vugge til oss, og kjøpte madrass på Jysk som de tilpasset. De kjøpte også en overmadrass der som passet helt perfekt til. Ble kjempebra :-)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Det finnes også egne butikker som selger skumplast til "meterspris" hvis du skulle ønske det, koster heller ikke så mye;) Tidligere kunne man kjøpe skumgummi på Hansen og Dysvik også.. Men er jo også likesågodt å skjære til, babyen ligger like godt på slike madrasser;) Jeg ville iallefall gått for en ny madrass, for sikkerhetsskyld...
soleia Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Me kjøpte skumgummi madrass på Ikea, og skar til sjølv til vogga me har arva. Overmadrassa kan vaskast på 60 grader, og over der att låg babyen på eit soveskinn, så me kjem ikkje til å kjøpe ny madrass til nestemann. Om det er syskjen som har brukt madrassa, så hadde eg nok vaska den og teke den i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå