Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 7 år gammel vugge med en vaskbar madrass.

Kan jeg fortsatt bruke denne, eller bør jeg kjøpe ny madrass?

Det er en gammel vugge så jeg må evt få tilskjært ny madrass,

noen som vet om noen av kjedebutikkene gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du bruke soveskinn i den da? Da ville jeg bare vasket den og brukt den om iigjen..

Men går sikkert an å få tilpasset en ny også!

Skrevet

Jeg har kjøpt ny skumgummimadrass hos jysk til vår vugge og skal skjære den til selv. Satser på at det går bra.

Skrevet

Kjøpte en billig skumgummimadrass til 199 på jysk. Tilpasset den selv:-)

Skrevet

Mine foreldre har kjøpt vugge til oss, og kjøpte madrass på Jysk som de tilpasset. De kjøpte også en overmadrass der som passet helt perfekt til. Ble kjempebra :-)

Skrevet

Det finnes også egne butikker som selger skumplast til "meterspris" hvis du skulle ønske det, koster heller ikke så mye;) Tidligere kunne man kjøpe skumgummi på Hansen og Dysvik også.. Men er jo også likesågodt å skjære til, babyen ligger like godt på slike madrasser;) Jeg ville iallefall gått for en ny madrass, for sikkerhetsskyld...

Skrevet

Me kjøpte skumgummi madrass på Ikea, og skar til sjølv til vogga me har arva. Overmadrassa kan vaskast på 60 grader, og over der att låg babyen på eit soveskinn, så me kjem ikkje til å kjøpe ny madrass til nestemann. Om det er syskjen som har brukt madrassa, så hadde eg nok vaska den og teke den i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...