Har en herlig gutt:) Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg mista i ma i begynnelsen av januar og satte da inn kobberspiral, var litt i sjokk.. men nå tenker jeg på snart å ta den ut å prøve igjen.. måtte bare forbrede med psykisk og fysisk.. tror jeg snart er i mål der;) noen som vet om når d er best å ta ut kobberspiralen eller om jeg kan gjøre det når som helst og om d er vondt? jeg lå i narkose pga ma når de satte den inn så det kjente jeg ikke noe av:P
*3 prinsesser* Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Vet desverre ikke:-( Har bare brukt p piller som prevensjon selv jeg...Lykke til med prøvingen:-) Hvor gammel er veslegutten din da? Mine prinsesser er 4 og snart 6 år:-)
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Jeg vet ikke hvordan det er med kobberspiral, men jeg tok ut hormonspiralen for litt over en uke siden, og det gikk kjempefort. Bare nappet den ut. Tok celleprøve først da. Tror ikke det har noe å si hvor i syklusen du er. Jeg hadde ikke blødd på 1 1/2 år så jeg vet ikke hvor jeg var i syklusen når jeg gjorde det. Har ikke fått mensen etter jeg fjernet den enda.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå